Monday, October 22, 2012

# Something in my head

Dua posen dan manfaatnya


Assalamualaikum everyone,

Awal2 pagi lagi dah terima berita gembira pasai kenaikan dua posen..naper gembira plak yer? Biasanya kalu harga barang naik memang sumer orang merungut dan marah kan, tapi kali ni lain tau. Akak pun suka dengan kenaikan harga  dua posen ni. Nak tahu per citer ye? Jom jom akak citer...



Haaaaa...dah baca artikel kat atas?Pada yang suka membebaskan gas karbon monoksida a.k.a asap beracun tu diharap cepat2la berubah ke arah kebaikan. Korang tahu kan asap rokok tu boleh membunuh orang walaupun dia tidak merokok. Dan merokok ini juga punca kanser yang kebanyakkannya menyerang kaum wanita di negara ini. Majlis Fatwa Kebangsaan juga telah mengeluarkan fatwa mengatakan merokok itu HARAM (klik SINI)! So, jangan buat tak tahu atau kata "eh, saya tak tahu plak merokok itu tak boleh."...haaa memang nak kene ketuk paler hehe. Kat SINI ader info pasai kandungan asap rokok. So, please jagalah anugerah Allah yang tidak ternilai ini iaitu nyawa kita dan janganlah kita menjadi pembunuh kepada orang lain terutama orang yang kita sayang..take care ok (^_^).




P/S: Merokok itu membahayakan nyawa..hargailah nyawa anda.

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?

Follow Us @soratemplates