ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, October 23, 2012

Terbaik dari Hazwani: Rim tayar 2 singgit!

  No comments    
categories: 


Huh, jangan tak tahu hanya Hazwani saja boleh bagi harga RIM tayar 2 SINGGIT tau, nak tau naper? Gini citernyer...

Masa pergi SERVIS kete tadi akak bawakla sekali My Pearls ni memandangkan diaorg asyik cakap boring jer duk umah kan, so akak bawakla diaorg jenjalan...jenjalan servis kete wahahaha~ So, sementara dok tunggu kete kene 'godek2' tu akak pun cuci mata la tengok rim tayar kat depan kedai tu. Banyak yang menarik tapi banyak jugakla duit kene tarik nanti hehehee, soooooo tetiba Hazwani tanya, "ibuuuu, benda (rim tayar) tu 2 singgit ker bu?".."haishhhh, maner plak 2 singgit kakkkk". " Dah tu naper dia tunjuk jari dua kat situ?"...
"......(-_-).......".


Haaaaa hamik la 2 singgit~(-_-)


~Inilah kalu dah terjebak dengan kartun UPIN IPIN sampai dialog mail pun boleh 'lekat' dalam kepala~Mujur diaorg tak guna dialog Jagjit camni,

                                                   Dua tiga suka Jagjit,
                                                   Saya suka rim 2 singgit!

Wahahahahahahahahaha...ohokhokhokhokhokh!~

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.