Tuesday, October 23, 2012

# Cerita My Pearls

Terbaik dari Hazwani: Rim tayar 2 singgit!



Huh, jangan tak tahu hanya Hazwani saja boleh bagi harga RIM tayar 2 SINGGIT tau, nak tau naper? Gini citernyer...

Masa pergi SERVIS kete tadi akak bawakla sekali My Pearls ni memandangkan diaorg asyik cakap boring jer duk umah kan, so akak bawakla diaorg jenjalan...jenjalan servis kete wahahaha~ So, sementara dok tunggu kete kene 'godek2' tu akak pun cuci mata la tengok rim tayar kat depan kedai tu. Banyak yang menarik tapi banyak jugakla duit kene tarik nanti hehehee, soooooo tetiba Hazwani tanya, "ibuuuu, benda (rim tayar) tu 2 singgit ker bu?".."haishhhh, maner plak 2 singgit kakkkk". " Dah tu naper dia tunjuk jari dua kat situ?"...
"......(-_-).......".


Haaaaa hamik la 2 singgit~(-_-)


~Inilah kalu dah terjebak dengan kartun UPIN IPIN sampai dialog mail pun boleh 'lekat' dalam kepala~Mujur diaorg tak guna dialog Jagjit camni,

                                                   Dua tiga suka Jagjit,
                                                   Saya suka rim 2 singgit!

Wahahahahahahahahaha...ohokhokhokhokhokh!~

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?