Breaking

Wednesday, November 21, 2012

Faizal Tahir Ikut Jejak Cristiano Ronaldo





Anda tentu kenal dengan penyanyi popular tanah air ni kan? Saper tak kenal Faizal Tahir yang telah banyak merangkul anugerah dalam industri muzik negara dengan memenangi banyak trofi penghargaan. Tiada persamaan yang ketara dapat diberika antara beliau dengan pemain bola sepak Cristiano Ronaldo, namun mereka berdua mempunyai satu persamaan yang ohsome!~

Mereka punya sifat sayangkan kemanusiaan dan kasihkan kedamaian, dan maka sebab itu Faizal Tahir telah pun mengambil pendekatan yang sama kali ini untuk membantu rakyat yang teraniya ini.

Menerusi kenyataannya di twitter, beliau membuat pengumuman untuk melelong semua trofi anugerah yang dimenanginya sebelum ini. Malah, dia juga menyuruh peminat untuk tidak mengundinya di anugerah Shot Awards 2012 , sebaliknya menggunakan masa mengundi itu untuk berdoa buat rakyat Palestin.

P/S: Kalau tak mampu untuk menderma wang & harta benda, maka berdoalah kepada Yang Maha Kaya kerana Allah sentiasa mendengar doa hamba-hambaNya.








Sumber info: Rotikaya

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.