Friday, November 16, 2012

# Story Kenit

"Kalau Mak Jadi Rais Yatim....."


Hahahahahahahahahha~
Sebelum aper-aper akak ketawa berdekah2 dulu yek
sebab memey lawak betul akak biler dengar 
bonda akak cakap macam tu.
Alkisahnyer, masa tengok rancangan
'Vokal Bukan Sekadar Rupa' tadi
masa Faizal Tahir tengah bagi komen pada sorang peserta
terselah lah kepanjangan rambutnyer tu hehehe.
Dengan selambanyer, bonda cakap
"Aper la rambut serabai jer! Orang nak masuk tv rambut tu biarla kemas sikit"
"Ni kalu mak jadik Rais Yatim..mak potong rambut dia"
*Wahahahahahaha*
Haaaaaaaaaa...hamik ko Faizal Tahir kan dah kene marah ngan bondaku
Rambut panjang diserabaikan, kalu disikat kemas takpe la jugak.
Pada peminat2 tegar Faizal Tahir jangan marah yer heeeee :D.

Kalu korang masih ingat pada tahun 90-an dulu, Arwah Tan Sri Mohamed Rahmat
pernah memotong rambut rocker Awie Wing& Amy


Tu la, jangan memain ngan bondaku.
Kalu dia jadik menteri penerangan confirm takda lelaki berambut panjang masuk 
dalam tv tau.
Sebab bondaku mementingkan kekemasan dan kerapian heeeeee.
Tapi memey dialog bonda tak boleh blah la...terbahak2 akak ketawa~
Bonda...bonda...Sayang kamu ketat-ketat♥!~








No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?