Thursday, November 29, 2012

# Something in my head

Kerat, Bogel & Menang!!


Morning glory everyoneeeee! It's Durian day in the office...(^_^). Semerbak baru durian kampung Pahang kat opis ni. Mekasih banyak buat sahabat yan bawak sampai 15 biji untuk berkongsi dengan rakan sekerja lain. Semangat macam ni la yang kiter maukan kan kan kan..selain semangat untuk makan, wahahaha!~

So, rakyat jelata Malaysia dah tahu malam tadi kiter menang game dengan Laos kan. So, seronok kiter sumer kan. Aperpun, buat  dua orang  yang umur banyak akai pendek telah suker suki jer buat akujanji tentang kemenangan Malaysia malam tadi.Haddoooowwwww! main2 korang dengan janji yer!

Kredit Gambar: Eraz Fadzli



kredit gambar: Eraz fadzli


 Aper akal la nama ko sama ngan nama anak aku...haissshhhh malu! Yang pempuan nak bogel, yang lelaki nak kerat. Haa ni la bahana nak popular punya pasal. Sanggup post yang bukan2.


No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?

Follow Us @soratemplates