ruangiklan
ruangiklan

Thursday, November 29, 2012

Kerat, Bogel & Menang!!

  No comments    
categories: 

Morning glory everyoneeeee! It's Durian day in the office...(^_^). Semerbak baru durian kampung Pahang kat opis ni. Mekasih banyak buat sahabat yan bawak sampai 15 biji untuk berkongsi dengan rakan sekerja lain. Semangat macam ni la yang kiter maukan kan kan kan..selain semangat untuk makan, wahahaha!~

So, rakyat jelata Malaysia dah tahu malam tadi kiter menang game dengan Laos kan. So, seronok kiter sumer kan. Aperpun, buat  dua orang  yang umur banyak akai pendek telah suker suki jer buat akujanji tentang kemenangan Malaysia malam tadi.Haddoooowwwww! main2 korang dengan janji yer!

Kredit Gambar: Eraz Fadzli



kredit gambar: Eraz fadzli


 Aper akal la nama ko sama ngan nama anak aku...haissshhhh malu! Yang pempuan nak bogel, yang lelaki nak kerat. Haa ni la bahana nak popular punya pasal. Sanggup post yang bukan2.


0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.