Patung Ken : Keobsesian Melampau

Monday, November 26, 2012


Morning glory everyoneeeeee!~
Monday's hereeeeeee
Dont be blueeeeeezzzz
Tapi ramai arini yang jadi Monday Bluezzzz kan?
Sebab korang tengok semalam 
Malaysia tewas pada Singapore
3-0
Fuhhhhhhh!Korang kechiwa ker??
Lek luuuuuuuuuu!~
Watper kechiwa...kechik saja maaaaa 3-0.
Macam dalam filem Tamil la...hero misti mau kasi kalah dulu maaaa
~ngeeeeee~
Dah dah dah...jangan nak obses sangat biler kalah yer.

Ader orang obses ngan bola, ader orang obses ngan gadget, ader orang obses ngan blogging(macam aku...hehehe). Tapi bagi mamat sorang ni lain pulak citernya. Di New York, Justin Jedlica sangat obses untuk jadi lebih tampan..seperti patung Ken (Ken Doll). Dia yang berusia 32 tahun telah menjalani lebih dari 90 pembedahan plastik sejak 10 tahun lalu dengan membelanjakan lebih $100,000 (RM300,000) untuk kelihatan 'sempurna'.



Dia memilih pembedahan plastik sebagai jalan penyelesaian yang mudah untuk mendapatkan hasil yang memuaskan, dan menganggap cara bersenam konvensional dan gim tidak glamor, membosankan dan hasil yang kurang memuaskan.

Obsesi Justin bermula apabila dia mendapatkan khidmat pembedahan plastik untuk hidungnya sewaktu di pertengahan usia 20-an. Sejak itu, dia meneruskan hasratnya dan tidak pernah berpaling lagi.



Kiri:Justin di usia muda. Kanan: Justin baru lepas
menjalani  4 injeksi pada bibirnya.


Justin dalam satu temubual.


"Saya bersedia mengambil risiko dan bersedia untuk
 sebarang kemungkinan."-Justin

Seperti anak patung plastik, hampir kesemua ototnya adalah palsu dengan setiap inci bahagian atas tubuhnya dilitupi dengan implan. Selain itu, Justin turut melakukan pembedahan hidung, pipi, tulang kening untuk mendapatkan bentuk muka yang sempurna.

"Saya telah menghampiri..gambaran yang sempurna dalam kepala saya", katanya lagi.

Ditanya apakah dia tidak pernah bimbang adakah tubuhnya akan dapat menampung lebih banyak lagi pembedahan plastik selepas ini, dia menambah dia sedia untuk menerima searang kemungkinan yang berlaku dan sanggup mengambil risiko.

You Might Also Like

0 pengomen comel

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM