ruangiklan
ruangiklan

Monday, November 26, 2012

Patung Ken : Keobsesian Melampau

  No comments    
categories: ,

Morning glory everyoneeeeee!~
Monday's hereeeeeee
Dont be blueeeeeezzzz
Tapi ramai arini yang jadi Monday Bluezzzz kan?
Sebab korang tengok semalam 
Malaysia tewas pada Singapore
3-0
Fuhhhhhhh!Korang kechiwa ker??
Lek luuuuuuuuuu!~
Watper kechiwa...kechik saja maaaaa 3-0.
Macam dalam filem Tamil la...hero misti mau kasi kalah dulu maaaa
~ngeeeeee~
Dah dah dah...jangan nak obses sangat biler kalah yer.

Ader orang obses ngan bola, ader orang obses ngan gadget, ader orang obses ngan blogging(macam aku...hehehe). Tapi bagi mamat sorang ni lain pulak citernya. Di New York, Justin Jedlica sangat obses untuk jadi lebih tampan..seperti patung Ken (Ken Doll). Dia yang berusia 32 tahun telah menjalani lebih dari 90 pembedahan plastik sejak 10 tahun lalu dengan membelanjakan lebih $100,000 (RM300,000) untuk kelihatan 'sempurna'.



Dia memilih pembedahan plastik sebagai jalan penyelesaian yang mudah untuk mendapatkan hasil yang memuaskan, dan menganggap cara bersenam konvensional dan gim tidak glamor, membosankan dan hasil yang kurang memuaskan.

Obsesi Justin bermula apabila dia mendapatkan khidmat pembedahan plastik untuk hidungnya sewaktu di pertengahan usia 20-an. Sejak itu, dia meneruskan hasratnya dan tidak pernah berpaling lagi.



Kiri:Justin di usia muda. Kanan: Justin baru lepas
menjalani  4 injeksi pada bibirnya.


Justin dalam satu temubual.


"Saya bersedia mengambil risiko dan bersedia untuk
 sebarang kemungkinan."-Justin

Seperti anak patung plastik, hampir kesemua ototnya adalah palsu dengan setiap inci bahagian atas tubuhnya dilitupi dengan implan. Selain itu, Justin turut melakukan pembedahan hidung, pipi, tulang kening untuk mendapatkan bentuk muka yang sempurna.

"Saya telah menghampiri..gambaran yang sempurna dalam kepala saya", katanya lagi.

Ditanya apakah dia tidak pernah bimbang adakah tubuhnya akan dapat menampung lebih banyak lagi pembedahan plastik selepas ini, dia menambah dia sedia untuk menerima searang kemungkinan yang berlaku dan sanggup mengambil risiko.

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.