ruangiklan
ruangiklan

Monday, November 26, 2012

Rambut Maggi...??

  3 comments    
categories: 


Hadddoowwwww anak pempuan sulung aku ni...tak habis bikin ibu gelak terbahak-bahak sehingga perut senak. Heheheheehe....ader je soalan yang bukan-bukan ditanyanya.Haisshhhh...haaissshhhhh~

Alkisahnyer, masa tengok citer drama 'Cinta Itu Milikku', ader pulak sorang aktres rambutnya panjang gulung-gulung ala-ala rambut zaman dulu-dulu.

Kakak:"Ibu...rambut pempuan dalam tv tu kan macam maggi. Dia makan maggi ker bu, rambut dia jadik macam tu?"

*Tak ke pening nak jawab tu? Tak pernah lagi orang tanya aku soalan cenggitu, alih-alih anak sendiri yang tanya soklan cepu-tepu*

Aku: " Hehehehe laaaa...sampai ke situ pulak. Bukan laaaa...tu dia gulung sendiri."

*Haaaaaa tu laaaa aper yang dia tengok mesti ader soalan. Sampai tang rambut pun boleh dibuat soalan. Habis la saper rambut gulung-gulung tu dia panggil rambut maggi pasni wehehehehe*


3 comments:

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.