Monday, November 26, 2012

# Cerita My Pearls

Rambut Maggi...??



Hadddoowwwww anak pempuan sulung aku ni...tak habis bikin ibu gelak terbahak-bahak sehingga perut senak. Heheheheehe....ader je soalan yang bukan-bukan ditanyanya.Haisshhhh...haaissshhhhh~

Alkisahnyer, masa tengok citer drama 'Cinta Itu Milikku', ader pulak sorang aktres rambutnya panjang gulung-gulung ala-ala rambut zaman dulu-dulu.

Kakak:"Ibu...rambut pempuan dalam tv tu kan macam maggi. Dia makan maggi ker bu, rambut dia jadik macam tu?"

*Tak ke pening nak jawab tu? Tak pernah lagi orang tanya aku soalan cenggitu, alih-alih anak sendiri yang tanya soklan cepu-tepu*

Aku: " Hehehehe laaaa...sampai ke situ pulak. Bukan laaaa...tu dia gulung sendiri."

*Haaaaaa tu laaaa aper yang dia tengok mesti ader soalan. Sampai tang rambut pun boleh dibuat soalan. Habis la saper rambut gulung-gulung tu dia panggil rambut maggi pasni wehehehehe*


3 comments:

Apa kata korang?