Monday, December 10, 2012

# Lelaki

Alahai Datuk Seri.....


Morning glory everyoneeee!~ Hari ni akak gi keje lambat skit sebab incik somi nak uruskan hal kejenyer skek. So, bolehla akak hadap blog kecintaanku ini heeeee (^_^). Dik nonnnnn, korang pernah dengar tak peti simpanan deposit kat bank tu? Tempat simpan duit & barang berharga seperti emas, wasiat @ ape2 je la yang berharga. Haaaaa...kalu korang pun pernah dengar atau tahu tentang peti deposit tu, maka wajiblah Datuk Seri ni pun tau kan pasai benda tu??Atau dia pun tak tahu??


Carik bukti..pilis sedang menyiasat kejadian samun di rumah mangsa

KUCHING: Kepulangan seorang ahli perniagaan  bergelar Datuk Seri dan ahli keluarganya daripada percutian di luar negara disambut dengan kejutan apabila mendapati kediaman mereka di Matang, di sini, dimasuki pencuri dan wang serta barang berharga bernilai RM1.4 juta dilarikan.

Perrghhhh! RM1.4 juta dik nonnnn!! Aper la yang diamik oleh pencuri tu yer? Takkan Datuk Seri takda 'pak guard' depan umah? Banyak giler dia simpan harta dalam umah sebesar tu jer! Kalu simpan dalam peti deposit, masih juga ada insurans cover kalu ilang. Ni nak cover tang maner? Aperpun, setiap musibah yang menimpa kiter ader hikmahnyer,percaya tak? Percayaaaaaaaaa......


P/S: Orang kaya dulu-dulu suker simpan duit berkepuk2 dalam sarung bantal. Biler ilang dikatanya toyol yang curik!HEHEHEHEHEHEHE~










No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?