Friday, December 07, 2012

# Something in my head

CQ40 Compaq...Goodbye My Love!~




Officially, CQ40 Compaq ku kini telah berkubur untuk selama-lamanya..huwaaaaa!huwaaa!Luluh hati dibuatnya rasa cam nak potong tangan ni gatai sangat! Dialah laptop pertamaku..yang menghubungkan aku dengan dunia maya. Pakai tak sampai 5 tahun lagi...tu laaaaa gara-gara bisikan syaitonirrrraajimmmm yang menghasutku untuk download GIMP, akhirnya padam terussssssssss CQ40 ku!

Sedih bukan kepalang, nyesal bukan jembalang aku dibuatnya! Mula-mula ingatkan rosak hardisk jer..check punyer check, alih-alih 'motherboard' plak troubleeeeeee! Terus incik somi cakap, " kalu dah motherboard rosak, tukar seketui je la terusss". Haaaaaa...hamik ko anim tu la tak mo dengar cakap somi ni la jadiknya! Daulat tinggi tul...!

Menggagau la aku nak carik laptop baru..kene tunggu bonus la nampaknya baru leh godek2 wallet ni. Hadoooowwww! Dugaan tul...! Mujur laptop incik somi ader, memey aku conquer la dulu wat masa ni hehehe.

P/S: Terpikat pulak pada Sony Windows 8 dengan processor i5 tu(^_^)


No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?