ruangiklan
ruangiklan

Friday, December 07, 2012

CQ40 Compaq...Goodbye My Love!~

  No comments    
categories: 



Officially, CQ40 Compaq ku kini telah berkubur untuk selama-lamanya..huwaaaaa!huwaaa!Luluh hati dibuatnya rasa cam nak potong tangan ni gatai sangat! Dialah laptop pertamaku..yang menghubungkan aku dengan dunia maya. Pakai tak sampai 5 tahun lagi...tu laaaaa gara-gara bisikan syaitonirrrraajimmmm yang menghasutku untuk download GIMP, akhirnya padam terussssssssss CQ40 ku!

Sedih bukan kepalang, nyesal bukan jembalang aku dibuatnya! Mula-mula ingatkan rosak hardisk jer..check punyer check, alih-alih 'motherboard' plak troubleeeeeee! Terus incik somi cakap, " kalu dah motherboard rosak, tukar seketui je la terusss". Haaaaaa...hamik ko anim tu la tak mo dengar cakap somi ni la jadiknya! Daulat tinggi tul...!

Menggagau la aku nak carik laptop baru..kene tunggu bonus la nampaknya baru leh godek2 wallet ni. Hadoooowwww! Dugaan tul...! Mujur laptop incik somi ader, memey aku conquer la dulu wat masa ni hehehe.

P/S: Terpikat pulak pada Sony Windows 8 dengan processor i5 tu(^_^)


0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.