Thursday, December 06, 2012

# Makanan

Durian Runtuh Di Bukit Gantang!


Wowwwweeeeeee! Durian kembali runtuh di Bukit Gantang! Saper suker makan durian sila cakap "wowweeeeeeeeeee!" hehehe. Bagi penggemar durian atau istilah yang lebih komersial skek 'HANTU DURIAN', acara makan durian macam ni pastinya ditunggu-tunggu kan kan kan (^_^)

Seperti tahun2 sebelumnya, tahun ini 'Pesta Jom Makan Durian' akan diadakan di Hentian Sebelah Bukit Gantang (Arah Selatan), Lebuhraya Utara Selatan (PLUS), selama TIGA hari bermula Jumaat(esok la, 7hb dik nonnnn) ini! 

Ketua Komunikasi Korporat PLUS Expressway Berhad, Mohd. Nizam berkata, pesta makan durian ini akan bermula dari jam 10 pagi hingga 6 petang. Sebanyak 20 tan durian dari kawasan Bukit Gantang, Perak akan dibawa bagi mempromosi buah durian kepada pengguna lebuhraya.

So, gegurls n bobois yang maner nak travel ke arah Utara minggu ni bolehlah singgah di Hentian Sebelah Bukit Gantang tu nanti yer! Wowweeeeeee...korang hanya perlu bayar RM8 seorang untuk makan seberapa banyak buah durian yang korang mampu makan! Waahhhhhh! Syiok lerrrrrrr!~

8 comments:

  1. wah untunglah kan..durian runtuh..puas mkn hehe

    ReplyDelete
  2. Ble la singgah sok otw ke Penang.

    ReplyDelete
  3. @sHaRiNa eLyaNa

    tu la..untungla orang travel sok. Kiter jer yang tunggu durian tak runtuh2 lagi kat sini hehe

    ReplyDelete
  4. @sHaRiNa eLyaNa

    Thank you klik nuff akak..i'll do the same for you :>

    ReplyDelete
  5. @Siti Saleha

    Wowwwweeee! Jangan lupa singgah tau, sampai kul 6pm jer tu. Nanti tapau skali tuk akak yek heeee :>

    ReplyDelete
  6. @MOHD ZUHAIRI

    wowwweeee! beruntung..sok boleh lagi singgah makan (^_^)

    ReplyDelete

Apa kata korang?