Thursday, December 20, 2012

# Ekstrim

Gambar: Kemalangan Pelik Tapi Benar-Benar Berlaku!

Pelik kan?
Macam mana sesuatu kemalangan itu boleh jadi pelik?
Apa yang memelikkan?
Biasanya, gambaran kemalangan itu lebih kepada ngeri @ takut nak tengok.
Tapi, yang ni kalu korang tengok.....
Mungkin pelik...hehehe~
Aper yang pelik? Jom kiter terjah!~(^_^)












Sumber: mynewshub.com

Pelik itu sebahagian dari kehidupan..Peace!~

2 comments:

  1. Yang gambar 1st tuh....bagaimanakah... -_-"

    ReplyDelete
  2. @Crack

    ehehe tak pasti la..mungkin dia meniarap ke depan sangat untuk mengambil cincin gefrennya yang terjatuh, dan batu tu licin sangat, maka dia pun tergelongsor ke dalam celahan batu tanpa sempat tangannya menahan pada batu tersebut. Dan gefrennyer hanyer tepuk dahi sambil berkata,..."Why is this happening to me?" wahahaha *my imagination*

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Follow Us @soratemplates