ruangiklan
ruangiklan

Thursday, December 20, 2012

Gambar: Kemalangan Pelik Tapi Benar-Benar Berlaku!

  2 comments    
categories: 
Pelik kan?
Macam mana sesuatu kemalangan itu boleh jadi pelik?
Apa yang memelikkan?
Biasanya, gambaran kemalangan itu lebih kepada ngeri @ takut nak tengok.
Tapi, yang ni kalu korang tengok.....
Mungkin pelik...hehehe~
Aper yang pelik? Jom kiter terjah!~(^_^)












Sumber: mynewshub.com

Pelik itu sebahagian dari kehidupan..Peace!~

2 comments:

  1. Yang gambar 1st tuh....bagaimanakah... -_-"

    ReplyDelete
  2. @Crack

    ehehe tak pasti la..mungkin dia meniarap ke depan sangat untuk mengambil cincin gefrennya yang terjatuh, dan batu tu licin sangat, maka dia pun tergelongsor ke dalam celahan batu tanpa sempat tangannya menahan pada batu tersebut. Dan gefrennyer hanyer tepuk dahi sambil berkata,..."Why is this happening to me?" wahahaha *my imagination*

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.