Rumah Hiiway Runtuh...

Thursday, December 06, 2012


Hurmmmmm akhirnya runtuh juga 'rumah hiway' yang telah mendapat perhatian dunia ni kan. Pasti ada yang pernah buat entri pasai rumahhiway sebelum ni kan. So, sekarang ia telah runtuh selepas sepasang suami isteri di Daerah Zhejiang enggan meninggalkan rumah yang telah lama mereka duduki itu.

Ini adalah kerana nilai pampasan yang ditawarkan kepada mereka tidak cukup untuk membina rumah baru. kalu korang nak tahu, rumah pasangan ini adalah satu-satunya yang masih berdiri kukuh di tengah-tengah  jalan di Wenling.

Tapi, setelah puas berbincang dan atas nasihat saudara mara akhirnya pasangan ini dengan berat hati bersetuju untuk pindah dan menandatangani dokumen pampasan.








You Might Also Like

0 pengomen comel

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM