Breaking

Thursday, December 06, 2012

Rumah Hiiway Runtuh...


Hurmmmmm akhirnya runtuh juga 'rumah hiway' yang telah mendapat perhatian dunia ni kan. Pasti ada yang pernah buat entri pasai rumahhiway sebelum ni kan. So, sekarang ia telah runtuh selepas sepasang suami isteri di Daerah Zhejiang enggan meninggalkan rumah yang telah lama mereka duduki itu.

Ini adalah kerana nilai pampasan yang ditawarkan kepada mereka tidak cukup untuk membina rumah baru. kalu korang nak tahu, rumah pasangan ini adalah satu-satunya yang masih berdiri kukuh di tengah-tengah  jalan di Wenling.

Tapi, setelah puas berbincang dan atas nasihat saudara mara akhirnya pasangan ini dengan berat hati bersetuju untuk pindah dan menandatangani dokumen pampasan.








No comments:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.