Wangian Jenama Roket Palestin

Friday, December 14, 2012


Morning everyoneee!~ tersenyum pagi ni kerana bau 'wangi' yang datang jauh dari Gaza. Di sebalik kekalutan perang yang berlaku di tanah air saudara kiter di Gaza, rakyatnya tidak pernah berputus harap untuk mencari rezeki yang halal.

Terbaru, minyak wangi sitrus yang diberi nama M75, sempena nama roket yang digunakan oleh para pejuang Palestin dalam peperangan dengan tentera Zionis bulan lalu. Walaupun harga minyak wangi ini agak mahal iaitu 50 shekel Israel (RM40.41), ia tetap menjadi popular di kalangan rakyat Palestin. 



Wangi M75 mendapat sambutan di Gaza.
GAZA: Jualan wangian berasakan sitrus di Gaza mendapat sambutan hebat selepas ia diberi nama M75, mengambil sempena roket yang dilancarkan pejuang Palestin ke Israel ketika peperangan bulan lalu, kata pengedar.

Ia tindakan berani kedai Stay Stylish di kejiranan mewah di Rimal di bandar Gaza dan pemiliknya, Abu Ahmed yakin wangian M75 adalah pelaburan yang berbaloi.-BH 

P/S: Teringin jugak nak dapatkan M75, walaupun diri ini dah lama stop pakai minyak wangi.



You Might Also Like

0 pengomen comel

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM