Breaking

Friday, December 14, 2012

Wangian Jenama Roket Palestin


Morning everyoneee!~ tersenyum pagi ni kerana bau 'wangi' yang datang jauh dari Gaza. Di sebalik kekalutan perang yang berlaku di tanah air saudara kiter di Gaza, rakyatnya tidak pernah berputus harap untuk mencari rezeki yang halal.

Terbaru, minyak wangi sitrus yang diberi nama M75, sempena nama roket yang digunakan oleh para pejuang Palestin dalam peperangan dengan tentera Zionis bulan lalu. Walaupun harga minyak wangi ini agak mahal iaitu 50 shekel Israel (RM40.41), ia tetap menjadi popular di kalangan rakyat Palestin. 


Wangi M75 mendapat sambutan di Gaza.
GAZA: Jualan wangian berasakan sitrus di Gaza mendapat sambutan hebat selepas ia diberi nama M75, mengambil sempena roket yang dilancarkan pejuang Palestin ke Israel ketika peperangan bulan lalu, kata pengedar.

Ia tindakan berani kedai Stay Stylish di kejiranan mewah di Rimal di bandar Gaza dan pemiliknya, Abu Ahmed yakin wangian M75 adalah pelaburan yang berbaloi.-BH 

P/S: Teringin jugak nak dapatkan M75, walaupun diri ini dah lama stop pakai minyak wangi.



No comments:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.