Wednesday, December 19, 2012

# Ekstrim # Jom Tambah Ilmu

What Is Bertayam?


Morning glory everyoneee!~ Dah breakfast sumer? Kenit ni pun tengah menyantap sambil menaip hehe. Pagi2 besela sebelum mulakan kerja, kiter amik 'semangat' dulu..iaitu dengan baca surat kabo heeee (^_^). So, kebanyakan news pagi macam bese jer, takde yang menarik perhatian Kenit. 

TAPI...ader satu artikel yang sangat sangat sangat membuatkan Kenit tertarik untuk mengetahui tentangnya dan seterusnya berkongsi dengan korang. Mungkin ader yang dah tahu?Mungkin ader yang belum...so, jom kiter mulakan terjahan!~Yesssssssssssssssss

MOHAMAD FADZLIE (kanan) yang mengaku dirinya perogol bertayam dihukum penjara 27 tahun dan sembilan sebatan atas kesalahan merogol dan merompak manakala Mohd. Khairiell dipenjara 30 tahun dan 10 sebatan oleh Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur semalam.-KOSMO
So, biler Kenit baca di Kosmo tentang berita perogol dipenjara 27 tahun akibat merogol dan samun (gambar), ader satu perkataan yang belum lagi Kenit dengar sepanjang 29 tahun Kenit hidup..iaitu BERTAYAM. Ini bukan typo ye anak2, its not like TALAM+AYAM=TAYAM @ TAYAMMUM~hahahaha~

So, Kenit pun tanya pakcik Google,"Apa itu bertayam?". Dan 'dia' tunjuk benda ni....


Tayam
Sedikit Info Mengenai Tayam

  • Apa itu TAYAM?
Alat yang dipasang pada kemaluan lelaki, sebesar biji kacang tanah @ telur cicak dan ada yang berbentuk bulat, bujur dan segi empat.
  • Fungsi 
Untuk lebih power ...power rangers kot huhu
  • Risiko 
Semasa proses menanam tayam di kemaluan (jangan tanya akak camner dia tanam hehee), risiko mendapat jangkitan kuman amatlah tinggi, sebab tidak disediakan ubat antiseptik @ pembunuh kuman.
  • Apa yang menarik?
Biasanya, orang bertayam ni orang yang pernah duduk dalam penjara. So, diaorg pasang sendirilah benda tu, maka tak hairanlah kalu kat situ takda ubat antiseptik @ peralatan untuk buat pembedahan kecil.

Tahukah korang apa yang digunakan oleh orang menanam tayam untuk membalut luka pada kemaluan mereka? SESAWANG LELABAH...ia dikatakan berupaya menutup luka2 kecil (statement dari sebuah (atau satu) blog gay)


Berguna tak info di atas? So, korang dah tahu serba sedikit mengenai benda ni kan. Pada kaum Adam..pleaseeeeeeeeee DON'T DO THIS AT HOME OR ANYWAY OR ANYHOW. Takyah nak 'modify' lebih2 apa yang telah dianugerahkan pada Allah untuk kamu huhu.

Macam mamat 2 orang kat atas tu, dah la bertayam, menyamun pulak, merogol pulak lagi tu..alih2 kantoi biler minah Vietnam tu 'terpegang' sewaktu dia dirogol suspek. 

P/S: Ader orang cakap,"Masuk jail pasni. ber-ayam plak la kat dalam tu."~

2 comments:

  1. chot baru tahu bnda ni sys..Agak nk termuntah..hahaha..badan sht2 mcm tu,wat apa la buat bnda terkutuk ni..ce la keje,dari duk mnyamun n merogol..aduhaii

    ReplyDelete
  2. @chot ok..!

    memang ader orang yg suker 'test' power dikkk. Dia takde mikir bende lain dah.

    ReplyDelete

Apa kata korang?