Thursday, December 20, 2012

# Story Kenit

Yang Patah Tumbuh Yang Rosak Berganti.


Night shiny everyoneee!~ Hari ini merupakan hari gumbira bagi diriku, mesti korang tahu kan 'boypren' akak dah 'merajuk' aritu gara2 akak! Korang tak tau? Kalu tak tau meh BACA SINI...sejarah silamku wahahaha.

So, bak kata pepatah 'Yang Patah Tumbuh, Yang Rosak Berganti' *versi akak* hehe. So, nak jadi rezeki la petang tadi akak dapat call dari Seng Heng, yang akak boleh dah jumpa sama 'boypren' baru hikhikhik~

Akak jumpa 'boypren' baru ni seminggu lepas masa jalan2 ngan incik somi kat kedai. Incik somi tak jeles laaaa, lagi dia suker ngeh ngeh ngeh~ Aperpun, biler akak dah tergoda pada 'boypren' tu terus akak 'booking' la..tertarik wokehhh!~hehehehe.

Malas la nak taip panjang2...kiter terjah gambo yek~




Alhamdulillah, pasni lebih ligat la akak berblogging hehe. Mekasih incik somi belanja kiter hikhikhik~

P/S: Excited giler sampai naik takut nak tekan aper2, takut sejarah berulang. Incik somi je la godek2 dulu kwang kwang kwangggggg~

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?