Friday, January 04, 2013

# Cerita Kat Opis # Kenit Review

Baru Ku Tahu....


Morning glory everyoneeeee!~Sekejap jer dah nak hujung minggu kan? Lega hati akak biler anak2 senang nak gi sekolah dan mereka pun enjoy dengan sekolah baru mereka. Maka, dengan serta mertanya selera makan akak kembali membuak2 hehehe.

Pagi tadi lepas anto anak2 ke sekolah, akak singgah la kat Mahkamah nak beli bekpes walhal dah tahu kat opis arini ader buat jamuan makan lagi. Kuat makan betul akak ni! Tak padan dengan kurusnya! Aperpun, kurus ker berisi ker yang penting sihat kan kan kan kan....hehehe.

So, masa dok skodeng2 makanan aper yang nak dimasukkan dalam tempolok kosong ni, akak terjeling la plak pada suatu jenis makanan yang ramai sangat dok giler makan sekarang ni. Korang pun ramai jugak yang buat entri pasai makanan ni...ader yang kata sedap..ader yang kata lazat...ader yang "mmmmm....yummeyyyy!".

Jadi, dah alang2 ader jual akak pun 'grab' la satu kan...RM10 hengget! Tapi, akak dah tahu dah pasai akak dok baca entri korang hehehe so, RM10 tuk 5 ketui tu ok la kot. Tapi, belum rasa lagi tau...kiter amik bau dulu...Jom!


Haaaaa dah amik bau?? Naper cam pelik jer durian crepe ni yek? Haaa kalu nak tahu naper nampak macam terbelah kat tengah tu sebab akak nak bagi skek pada opismate akak. Tak molekla kalu kiter makan sorang2 kan, rezeki yang baik elok kiter kongsi bersama kan...terutama makanan hehehe. So, beginilah ghupernyer durian crepe yang orang dok giler makan sangat tuuuuuuu....."Oooohhhhhh, camni durian crepe yeeeee", akak cakap dalam hati hehe.

Bila dah rasa....PERRRGGHHHHHH!Memey hok ni sedapppppppp! Giler menyengat sedap dia! Patutla korang dok kata durian crepe sedap..durian crepe lazat..memey sodappp! Opismate akak pun kata sodappp hehehe. Wah wah wah wah! kayo la hok sek2 yang rajin wat duyan (durian) crepe ni. Urrghhhhh tak cukup laaaaaaa (^_^)


No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?