Di Mana Cinta Yang Kau Ungkap Dulu Wahai Si Suami?

Sunday, January 06, 2013

Aku tak mengerti walaupun aku cuba berkali2 untuk memahami situasi yang mungkin menyebabkan seorang suami itu tergamak mengasari isterinya. Apakah memang si isteri yang bersalah menduakan suaminya maka sehingga terjadinya aksi terajang, tampar menampar malah ada yang sanggup membunuh pula!

Malam ni di kala sumer orang 'teruja' menghadap AJL, yang pada aku seriously aku dah takda hati pada sumer jenis anugerah lagu atau apa2 saja berkaitan seni tanah air. Mungkinkah aku dah tua?? Atau barangkali tiada apa2 yang menarik lagi dalam industri itu melainkan yang lagha saja.


Aperpun, back to the point..terlihat artikel yang sangat menyentuh hati ini. I dont really understand.....! What's the point u kawen dengan dia and then you sepak terajang dia macam bola?? Sayang ke tu? Cinta ke tu? Perlu ker aku kata, lelaki sekarang tiada lagi sifat ke'gentleman'an (big exception untuk para suami yang baik la yer). Tak dapat dibayangkan keadaan isteri yang masih belum ilang rasa sakit beranak lagi tau! Cuba plak si suami tu mengandung kemudian beranak..kemudian meh sini aku sepak terajang, baling segala benda yang dia baling tu...Hisshhhh! Geram niiiiii...! I mean...why the heck is he doing that to her wife???? 

Artikel dari SinarHarian

Kalau la si isteri tahu perangai si suami mengalahkan binatang, taubat si isteri itu tidak akan mengahwininya. Tapi, waktu bercinta sumernya indah....bak kata incik somi. Dulu kata, "eh eh wangi la kentut sayang.." huhu. 
Itulah sifat manusia, suka menyembunyikan biler belum dapat..biler dah dapat..dia akan tunjuk 'tanduk' la. Pada aku, lelaki yang begini..yang suka mengasari wanita walaupun siapa pun dia....dialah lelaki paling DAYUS, PONDAN & 'LEMAH'.

Jangan cakap CINTA ITU BUTA, coz honestly i find that statement very STUPID.


You Might Also Like

0 pengomen comel

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM