ruangiklan
ruangiklan

Friday, January 11, 2013

Dia Pun Nak Interframe Jugakkkkkkkk~



Tengah borak2 dengan incik somi, tetiba incik somi tunjuk satu SMS dari saper ntah. Nak tergelak plak tengok gelagat diaorg ni yer, yang sana nak berhimpun , yang sini pun nak jugakkkk....haihhhh, berebut peminat nampak mereka ni yer hehe.

Ini suatu suratan atau kebetulan atau dirancang??Hehehe..korang pandai2 la menilai sendiri yer. Dah besau panjang kan? Takper, kiter wait n see tomorrow majlis saper paling 'meriah'  hehe.

Jangan ader yang gatai tangan pi edit gambar cakap majlis depa mendapat sambutan terbaik sudah la .... kiter tak suker orang yang 'desperate'..dan menipu tauuuuuu huhu~

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.