Friday, January 11, 2013

# Anything and Everything

Dia Pun Nak Interframe Jugakkkkkkkk~



Tengah borak2 dengan incik somi, tetiba incik somi tunjuk satu SMS dari saper ntah. Nak tergelak plak tengok gelagat diaorg ni yer, yang sana nak berhimpun , yang sini pun nak jugakkkk....haihhhh, berebut peminat nampak mereka ni yer hehe.

Ini suatu suratan atau kebetulan atau dirancang??Hehehe..korang pandai2 la menilai sendiri yer. Dah besau panjang kan? Takper, kiter wait n see tomorrow majlis saper paling 'meriah'  hehe.

Jangan ader yang gatai tangan pi edit gambar cakap majlis depa mendapat sambutan terbaik sudah la .... kiter tak suker orang yang 'desperate'..dan menipu tauuuuuu huhu~

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?