Thursday, January 31, 2013

# Something in my head

Fitnah @ Putarbelit?

Semalam aku terima satu email dari seorang sahabat. Memang 'fanasssss' mesej yang dia dapat. Yang anehnyer nombor misteri yang tertera kat 'sender' tu bukan dari mana2 talian dari syarikat telco tempatan. Peliks? Nothing is peliks in this world.



Dah baca? Hurmm, korang sumer bijak pandai nak menilai kan? Terpulang.... mesej ni pun bukan sumer orang dapat, aku pun tak dapat lagi. Kira 'bertuah' sangat la sahabat aku tu hehehe. Pandai betul orang sebar citer yer. Dalam talian pun dia boleh bagi 'bisikan' hehe.

Respon sahabat aku tu? dia cakap, nak je dia jawab, "ini sumer POYOOOOOOOO!"~

hahahaha, ni KALU dia jawab la...tapi dia tak jawab pun pasal mesej tu tak boleh direply hehe. 'Cerdik' orang tu noohhhhh~


Kalu bagi mesej, 'Sudah anda solat ketika ini? Jangan tunda solat sesungguhnya solat itu tiang agama', baru lah lembut hati ni. Ini tak...macam kanak2 ribena! Unta padang pasir pun takda malas macam kamu!hahahaha~

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?