ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, January 30, 2013

Kambing Lagi????

  No comments    
categories: 
Alahaiiiii....minggu ni jer dah 3 kali Kenit citer pasal kambing hahaha. Ntah aper yang syok sangat kat kambing ni pun Kenit tak tahu ler. Kalu bab daging kambing memey terliur gak la dibuatnyer. Tapi, kambing yang Kenit nak citer ni sekali lagi menjadi mangsa 'kekejaman' manusia hehe. Kali ni di Malaysia.

Semalam jer Kenit bukak 2 citer pasai kambing di 2 negara yang berbeza. Ada yang diwarnakan bulunya dan ada plak yang disaman! Haddowww! Kali ni...pe citer plak?? Jom kiter terjah!hehehe...*dah macam PI (Private Investigator) untuk kambing dah aku ni hahaha*

Tertuduh mendengar pertuduhan di mahkamah
semalam-SH
KOTA BHARU – Kecekapan seorang penggembala memasang kamera litar tertutup (CCTV) dan penggera di kandang kambingnya menyelamatkan haiwan peliharaan itu dari dicuri penjenayah....

Tertuduh, Sudin Awang Lah, 34, didakwa cuba mencuri kambing milik Muhamad Safri Ramli, 34, di Kampung Paloh Pintu Geng di sini, pada jam 4.56 pagi.-SH

Haaaa..sekali kambing kene curi daaaaa. Korang jangan memain sekarang ni penternak kambing pun dah pandai pasang alat canggih untuk pastikan kambing2 diaorg tidak dicuri. So, jangan suker nak jadikan curi kambing ni hobi masa lapang korang hehehe. 

Kerana kambing korang ke 'dalam'...berbaloi tak???


Artikel berkaitan KAMBING:

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.