Wednesday, January 30, 2013

# Flora & Fauna

Kambing Lagi????

Alahaiiiii....minggu ni jer dah 3 kali Kenit citer pasal kambing hahaha. Ntah aper yang syok sangat kat kambing ni pun Kenit tak tahu ler. Kalu bab daging kambing memey terliur gak la dibuatnyer. Tapi, kambing yang Kenit nak citer ni sekali lagi menjadi mangsa 'kekejaman' manusia hehe. Kali ni di Malaysia.

Semalam jer Kenit bukak 2 citer pasai kambing di 2 negara yang berbeza. Ada yang diwarnakan bulunya dan ada plak yang disaman! Haddowww! Kali ni...pe citer plak?? Jom kiter terjah!hehehe...*dah macam PI (Private Investigator) untuk kambing dah aku ni hahaha*

Tertuduh mendengar pertuduhan di mahkamah
semalam-SH
KOTA BHARU – Kecekapan seorang penggembala memasang kamera litar tertutup (CCTV) dan penggera di kandang kambingnya menyelamatkan haiwan peliharaan itu dari dicuri penjenayah....

Tertuduh, Sudin Awang Lah, 34, didakwa cuba mencuri kambing milik Muhamad Safri Ramli, 34, di Kampung Paloh Pintu Geng di sini, pada jam 4.56 pagi.-SH

Haaaa..sekali kambing kene curi daaaaa. Korang jangan memain sekarang ni penternak kambing pun dah pandai pasang alat canggih untuk pastikan kambing2 diaorg tidak dicuri. So, jangan suker nak jadikan curi kambing ni hobi masa lapang korang hehehe. 

Kerana kambing korang ke 'dalam'...berbaloi tak???


Artikel berkaitan KAMBING:

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?