Friday, January 25, 2013

# Ekstrim

One Word...BANGANG!

Sebelum aku nak citer lebih2 apa yang bangang, maafkan aku andai perkataan ini menganggu gugat ketenteraman  jiwa korang yang membacanya. Bukan sifat semulajadi aku untuk menggunakan perkataan sebegini atau yang sewaktu dengannya, juga bukan nak maki hamun jauh sekali nak mencarut, cuma kalu korang tengok gambar2 di bawah ni, korang pun akan fikir benda yang sama hehe.

Tak tahula pulak kalu2 ader peminat tegar fesyen B*NG*NG sebegini dan menggelarnya....SENI. Satu jer aku nak pesan, jangan diB*NG*NGkan seni itu (paham ke dop aku cakap ni?) Jom kiter terjah fesyen yang......terjah je la!



Guaner sahabat? hahahahaha seriously, aku ketawa masa mula2 tengok gambar2 ni...memey B*NG*NG sungguhla fesyen gini. Saper nak pakai ni?? Nak kata 'gothic' bukan...nak kata 'joker' pun bukan hahahaha. Lawakla....

Oh ya, model2 di atas menggayakan pakaian musim luruh 2012 dari koleksi Tom Browne. Boleh luruh jantung tengok orang laki pakai gini..tambah kat M'sia hahahaha~

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?