ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, January 22, 2013

Padah Mabuk!

  No comments    
categories: ,
Haaaa macam2 pe'el la omputih ni yer, kalu dah mabuk tu kerusi lipat budak pun boleh dibuat bergurau hahaha. Tengok tu, macam manerrrrrrrrr dia boleh terperosok dalam kerusi lipat tu??? Aku nak tolong pun tak gheti, gheti gelak je la hehehehe.

Kalu la aku jadi ahli bomba tu, aku gelak sakan dulu kat situ hehe, kelako benau minah omputih ni..hmmm~

Foto: ScottishSun

Curtis, ibu kepada tiga orang anak tersebut yang ketika itu sedang mabuk telah mengambil keputusan untuk duduk di dalam kerusi lipat milik anaknya sebelum tersepit di antara celah ruang tempat duduk kerusi berkenaan.
Dia dan Jade, 27, telah berusaha selama sejam untuk meloloskan diri dari kerusi tersebut namun gagal sehingga menyebabkan Curtis terpaksa berhenti seketika untuk berehat.
Segala kejadian yang berlaku ini turut dirakamkan oleh Jade menggunakan telefon bimbitnya.
Jade akhirnya terpaksa memanggil pihak bomba untuk datang membantu membebaskan Curtis yang masih tersepit itu.
Serena berasa malu dengan kejadian yang berlaku apabila beberapa anggota bomba tiba di rumahnya di Oxford.

"Saya berasa sangat malu. Saya baru sahaja melangsungkan perkahwinan. Nasib baik kerusi ini telah menyembunyikan muka saya.
"Ini adalah kerusi lipat anak saya. Saya masih tidak memberitahunya lagi mengenai kejadian ini. Saya tunggu sehingga dia dewasa," katanya. - Agensi
Adehhh! sedangkan aku ni yang tengok pun dok tahan gelak, inikan pulak anak dia haha. 





0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.