Friday, January 18, 2013

# Lelaki

Penjelasan UFB Isu Kahwin Di Thailand.

Weng weng wenggggggg~ Baru sat ja tadi aku tengah layan ceramah Ustaz Azhar Idrus(UAI) kat youtube, tetiba pandanganku teralih kepada satu tajuk video...'Penjelasan Fathul Bari Isu Kahwin Lari Di Thailand'. Hah????? Kahwin lari??



Biler aku tonton video tu, maka panjang berjela penjelasan beliau mengenai cakap2 orang yang mengatakan dia telah bernikah satu lagi di Thailand. Klik video di bawah kalu korang nak tengok full. 


Dari penjelasan UFB dan pemahaman aku la, (betulkan kalu aku silap yo) UFB bukan kahwin lari pasai abang kepada isteri kedua beliau sendiri mengizinkan beliau bernikah dan proses pernikahan mereka dibuat di Thailand adalah kerana masalah visa isteri beliau yang hampir tamat di Malaysia dan susah untuk di'approve' di sini. Betul kan?

Sudah jodoh...ye dop? Walaupun disebalik kontroversi mengenai beliau yang 'panas' akhir2 ini benar2 membuatkan kiter sumer (means termasuk aku) 'tebako' jiwa raga, tapi tak salah kan kalu aku ucapkan Selamat Pengantin Baru hehehe.


No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?