ruangiklan
ruangiklan

Friday, January 18, 2013

Penjelasan UFB Isu Kahwin Di Thailand.

  No comments    
categories: 
Weng weng wenggggggg~ Baru sat ja tadi aku tengah layan ceramah Ustaz Azhar Idrus(UAI) kat youtube, tetiba pandanganku teralih kepada satu tajuk video...'Penjelasan Fathul Bari Isu Kahwin Lari Di Thailand'. Hah????? Kahwin lari??



Biler aku tonton video tu, maka panjang berjela penjelasan beliau mengenai cakap2 orang yang mengatakan dia telah bernikah satu lagi di Thailand. Klik video di bawah kalu korang nak tengok full. 


Dari penjelasan UFB dan pemahaman aku la, (betulkan kalu aku silap yo) UFB bukan kahwin lari pasai abang kepada isteri kedua beliau sendiri mengizinkan beliau bernikah dan proses pernikahan mereka dibuat di Thailand adalah kerana masalah visa isteri beliau yang hampir tamat di Malaysia dan susah untuk di'approve' di sini. Betul kan?

Sudah jodoh...ye dop? Walaupun disebalik kontroversi mengenai beliau yang 'panas' akhir2 ini benar2 membuatkan kiter sumer (means termasuk aku) 'tebako' jiwa raga, tapi tak salah kan kalu aku ucapkan Selamat Pengantin Baru hehehe.


0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.