ruangiklan
ruangiklan

Saturday, January 12, 2013

Stadium Merdeka vs Tesco Semenyih.




  vs





Morning glory everyoneeee!~ Ingat ari ni nak rehat2 sepuas2nya di rumah, tapi pagi2 lagi My Pearls dah buat 'tempahan' ajak kuar jenjalan, Nak gi jenjalan maner nak?? Sumer jalan konfirm sesak punyer!

Pagi ni kawasan sekitar KL & Selangor pulak dijangka sesak dengan 'acara' istimewa masing-masing. Nak pergi sana ramai orang..nak pergi sinun pun ramai orang. Aku plak jenis tak suker tempat yang sesak ngan manusia-manusia ni. Lemas! Rimas!

Aperpun, anak2 punya pasai aku dan incik somi gagahkan jugak la nak bawak diaorg gi jenjalan hehehe. Tapi, yang pasti bukan di kedua2 tempat tersebut. 

Terkini yang aku baca dari malaysiakini.com, ader plak orang dok nyamar jadi unit amal sebuah parti dengan berpakaian seperti petugas unit amal parti tersebut. Wah! nak buat provokasi ker?? berpura-pura jadi ahli unit amal pastu mencetuskan pergaduhan pastu masuk berita cakap 'diaorg' memulakan provokasi huhu.

Harap2 takde la jadi gitu yer. Jangan tipu tau Allah tak suka orang yang menipu. Berhimpun secara aman, baik yang sana atau yang sini. Tapi, kalu ader 'kutu berahok' yang nyamar untuk menetuskan provokasi tu, Allah Maha Melihat. Peace!~

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.