ruangiklan
ruangiklan

Sunday, January 20, 2013

Tak Dapat Aku Bayangkan.....

  No comments    
categories: 
Allahurobbi! Tak dapat aku bayangkan...kalu ini terjadi pada anak2ku. Sedangkan aku tinggalkan mereka sekejap di kampung ari tu pun air mata dah menjejeh jejeh!Rasa nak terbang ke sana malam tu jugak...!

mstar

Mak bapak maner tak sedih..selagi tak jumpa konpem tak makan, tak minum, tak mandi. tak tido. Jiwa meronta, hati menangis, mata melilau mencari kelibat anak, menanti jawapan yang boleh menenangkan hati mententeramkan jiwa.

Ya.....kadang2 biler kiter anggap satu2 tindakan kiter tu, contohnya tinggalkan anak dalam kete...walaupun sekejap, kita yakin....kita pasti...."Ahhh..sekejap jer." Kerana kita yakin anak2 kita berada di tempat yg selamat, dalam kete. Namun, yang terjadi sebaliknya sememangnya di luar jangkaan kita apatah lagi kita tidak mahu ia berlaku ke atas anak2 kita kan.

Semoga Allah melindungi anak ini walau dimana jua dia berada.


0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.