Tak Dapat Aku Bayangkan.....

Sunday, January 20, 2013

Allahurobbi! Tak dapat aku bayangkan...kalu ini terjadi pada anak2ku. Sedangkan aku tinggalkan mereka sekejap di kampung ari tu pun air mata dah menjejeh jejeh!Rasa nak terbang ke sana malam tu jugak...!

mstar

Mak bapak maner tak sedih..selagi tak jumpa konpem tak makan, tak minum, tak mandi. tak tido. Jiwa meronta, hati menangis, mata melilau mencari kelibat anak, menanti jawapan yang boleh menenangkan hati mententeramkan jiwa.

Ya.....kadang2 biler kiter anggap satu2 tindakan kiter tu, contohnya tinggalkan anak dalam kete...walaupun sekejap, kita yakin....kita pasti...."Ahhh..sekejap jer." Kerana kita yakin anak2 kita berada di tempat yg selamat, dalam kete. Namun, yang terjadi sebaliknya sememangnya di luar jangkaan kita apatah lagi kita tidak mahu ia berlaku ke atas anak2 kita kan.

Semoga Allah melindungi anak ini walau dimana jua dia berada.


You Might Also Like

0 pengomen comel

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM