Wednesday, January 30, 2013

# Something in my head

Tensi Merempit!

Ini dah kali kedua aku kene cenggini! Sudah dikira pisang berbuah dua kali hehe. Hadoowww! memey la aku dah nak melalui zaman ketuaan tau. Habis sumer bende aku luper...pekeheinyer yongggg? 

Tak pasai2 aku merempit arini kat Federal! 20km aku ulang alik jadi 40km! Tak campur lagi dengan kepadatan kereta yang luar biasa! Plus, kekurangan ajar para pemandu pun tak kurang hebat jugak. Habih, nak aku tadah muker tengok jer? Maner boleh bebbbb? Jiwa rempitzku ni mula la membuak-buak biler orang buat perangai atas jalan raya kan!*rempitz la sangat*


Macam2 perangai orang korang boleh dapat kat jalan raya tu. Ader yang kuang ajo sambil memandu cakap kat hanpdhone, kete ja mahal tapi handsfree pun takleh nak beli. Dah tu, ader plak mala'un kete mahal jugak tapi signal kiri kanan pun takleh nak petik biler tukar lane! Aku kalu jumper perangai gini aku kasi hon baekkkkkkk punyer! Kalu dia angkat tangan, tu tanda dia ada gak la sopan santun.

Takyah nak cakapla orang perempuan ke orang lelaki ke yang banyak buat gitu, pada aku sama jer dua 'gender' ni. Aku bukan seksis..kalu dah pempuan yang memandu salah aku hon jugak hehe. Nak jerit tak sampai suara, nak mencarut tak molek plak...aku hon je la!

Aperpun, berbalik pader point aku tadi, menunjukkan aku ni dah....mulai ada tabiat meniggalkan barang di opis! hahahaha perkataan itu lebih sopan dari menggunakan perkataan nyanyuk wahahaha~*tak sodar layi tu!*

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?

Follow Us @soratemplates