ruangiklan
ruangiklan

Thursday, January 31, 2013

Yang Ni Baru Aci!

  No comments    
categories: 
Eh macam budak2 pulak main aci tak aci hahaha. So, pagi semalam waktu aku merempitz kat Federal sambil2 tu bukak ERA fm dengar berita. Diumumkan bahawa AES tidak akan beroperasi sepanjang cuti sempena Tahun baru Cina. Aku cakap dalam ati...."mana aciiiiiii"


Raya puasa AES ader, raya aji ader, deepavali ader, krismas ader, new year ader...alih2 raya cina 'cuti' plak.Kalau nak kuatkuasa, buat je la terus. Jangan kejap 'cuti' kejap 'operasi'..bikin fenin saja ini olang huhu.

artikel mstar
Memey terdapat perubahan ketara sejak AES ini diperkenalkan. Kalau boleh kurangkan kemalangan memang baguslah, tapi untuk mengelakkan RM300 kene rembat pun ye jugak hehehehe...ke guaner?

Kalu tanya kat incik somi, 


aku : "mana aciiiii gini..."
incik somi "aci takda sini..aci kat India"
aku: grrrrrrrrrr


0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.