Thursday, January 31, 2013

# Something in my head

Yang Ni Baru Aci!

Eh macam budak2 pulak main aci tak aci hahaha. So, pagi semalam waktu aku merempitz kat Federal sambil2 tu bukak ERA fm dengar berita. Diumumkan bahawa AES tidak akan beroperasi sepanjang cuti sempena Tahun baru Cina. Aku cakap dalam ati...."mana aciiiiiii"


Raya puasa AES ader, raya aji ader, deepavali ader, krismas ader, new year ader...alih2 raya cina 'cuti' plak.Kalau nak kuatkuasa, buat je la terus. Jangan kejap 'cuti' kejap 'operasi'..bikin fenin saja ini olang huhu.

artikel mstar
Memey terdapat perubahan ketara sejak AES ini diperkenalkan. Kalau boleh kurangkan kemalangan memang baguslah, tapi untuk mengelakkan RM300 kene rembat pun ye jugak hehehehe...ke guaner?

Kalu tanya kat incik somi, 


aku : "mana aciiiii gini..."
incik somi "aci takda sini..aci kat India"
aku: grrrrrrrrrr


No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?