Wednesday, February 20, 2013

# Ekstrim

Angkara Siapa?


Assalamualaikum sumer!~

Tahun 2009

sumber

Bumbung Stadium Sultan Mizan di Terengganu yang sedang diperbaiki runtuh sekali lagi dalam satu kejadian yang mencederakan tiga orang pekerja tempatan hari ini.Tiga orang pekerja yang terperangkap di bawah runtuhan tersebut berjaya diselamatkan dan dihantar ke Hospital Sultanah Nur Zahirah.

Laporan itu juga menyebut, pihak bomba dan pois sedang menjalankan siasatan di lokasi kejadian. Ia merupakan kejadian kedua selepas bahagian bumbung stadium di Gong Badak, Kuala Terengganu itu runtuh pada Jun 2009.-malaysiakini.com

20 Februari 2013

sumber:fb

Pah ceroh runtuh..! Mungkin ada yang fikir tak guna salahkan mana-mana pihak, dah bumbung tu nak runtuh nak wat guaner. Kalau boleh ditahan ngan tangan nescaya berita ni tak masuk paper hehe. Aperpun,semoga 3 orang pekerja yang cedera dalam insiden ini tidak parah kecederaannya. Takper, bumbung runtuh kiter boleh buat smula (semula), tapi nyawa kalu dah melayang dokleh nak dapat balik...ke guaner?

Ni ader satu troll aku jumpa kat fb...



Macam-macam diaorg ni yek, nakal memanjang troll kan orang.

P/S: Saya cadangkan kita guna daun nipah buat bumbung...macam orang dolu-dulu, hatta kalu ditiup angin pun bumbung jatuh pun kiter tak cedera. Aku leh jadi kontraktor camni...kontraktor cap ayam wahahaha!~

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?