Sunday, February 17, 2013

# Ekstrim

Apa Korang Rasa....??


Assalamualaikum sumer!~

Alhamdulillah aku dan family selamat sampai rumah. Alhamdulillah jugak sepanjang perjalanan tiada kesesakan teruk di sepanjang Hiway Plus Ayer Keroh-Kuala Lumpur. Walaupun perjalanan hanya makan masa 2 jam tapi aku takleh amik risiko nak balik lepas maghrib...kang ada yang kebas punggung duk lelama dalam kete!

Sampai umah, letak beg, duduk-duduk rehat dan tengok tv. Melopong aku tengok 'gazet' berita pasal berita bayi didera! GILER!!!! Bayi dihempasnye???!!!......GILER!!!




Mengucap panjang aku tengok video bayi 4 bulan didera pembantu rumah Indon. Kalu omputih tengok tu korang tau diaorg cakap aper??....diaorg cakap F*** word!! Tapi, mujur aku kacuk omputih sikitttt je heeee. Aku rasa amah Indon ni SEWEL kot?? Korang tengok dia siap boleh angkat tangan horay! horay! pas dia hempas bayi tu. MALAUN punyer orang! Keras ke ayat-ayat aku ni??? Aku bukan mencarut pun...walhal apa yang amah ni buat memang RIDICULOUS takleh diterima sesiapa pun yang waras akalnya!

GILER! Kalu kena kat anak korang camner?? Bayi sekecik tu dihempas depan belakang macam bantal. Tu pasal aku cakap amah tu SEWEL pasai kalu dia tak sewel nescaya dia takkan buat apa yang dia dah buat. 

P/S: Camni ade rhati nak demand nek gaji??.....GILER

3 comments:

  1. berhati2 bila mencari pembantu rumah,terutama org indon!...

    by Admin@pingje.org

    ReplyDelete
  2. haih.. sakit hati betul tengok orang gaji tu. kesian baby tu.. jangan percaya sangat dengan orang gaji.

    ReplyDelete
  3. sepatutnye gov mengambil tindakan yg wajar..buka mata sikit.coz dh byk hal berlaku mcm ni kn..klu kene kat anak dya..dya belasah minah indon tue..(bajet kuat letewwww !)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Follow Us @soratemplates