Breaking

Monday, February 18, 2013

Bra For.......?

Assalamualaikum sumer!~

Ini bukan entri lucah atau yang sewaktu dengannya. Tapi, something peliks yang uolls should take it seriously and avoid this kind of.....craziness i should say!! Menatang aaaaaapa ini??!! Bra for Men...?? Yerp, korang (kaum lelaki) sanggup pakai menatang ni?? Aku tengok pun kening aku dah senget sebelah...! Cam tak cayo jo menda ni ado.


Bra for Men - Only in Japan

Ape pekdahnye kaum lelaki pakai menatang ni? Nak cover ape?? Ke ini untuk golongan 'aauuuwww'? Tapi, aku tengok model ni segak, sasa, tegap, rambut kemas tersisir rapi, maskulin dan berotot lagi! Jadi....takkan untuk kaum G*Y kot?? haaaaaaaaaaaaaaa....ntah! korang pikirlah sendiri.

Harap-harapnya janganla ada kaum lelaki kita yang guna menatang ni. Cam tak normal je kan?? Kan kita sumer dah tahu, 3 golongan yang tidak dipandang Allah s.w.t di akhirat nanti:

1)  Orang yang menderhakai kepada kedua ibubapanya.

2) Orang lelaki yang menyerupai perempuan atau sebaliknya.

3) Orang lelaki yang dayus yakni tidak berani mencegah isteri,anak-anak dan semua di bawah tanggungannya yang melakukan maksiat kepada Allah s.w.t


Jadi, fikir-fikirkanlah dan renung-renunglah dan bertindaklah seandainya kita secara tidak sengaja meletakkan diri kita dalam 3 golongan di atas. Wallahualam.~ 

P/S: Geli plak nengok orang lelaki pakai bra gitu....

3 comments:

  1. kelakar lak kalau lelaki pakai bra. tak perlu kot.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. diaorg ni suker wat benda nonsense je heeee

      Delete
  2. ada jugak lelaki pakai bra..hehe..first time dengar...

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.