Thursday, February 14, 2013

# Ekstrim

Let's Improvise!~

Assalamualaikum sumer!~

Dulu-dulu kalu kiter gi post office ker, JPJ ker, JPN ker mesti kene beratur panjang kan? Masa dulu mana ada sistem nombor giliran ni lagi. So, ramai-ramai la pakat beratur berjam-jam sampai lenguh lutut! Sekarang ni pun ada gak tempat-tempat tertentu yang belum menggunakan sistem nombor giliran tu lagi kan? Terutama di kawasan pedalaman yang penduduknya ramai.


Jadi, la ni aku nak bagtau la ada satu cara yang kiter boleh improvise dan guna untuk tempat-tempat yang kene beratur panjang cam tu.......
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Sumber:FB
Wahahahahaha!~ Amacam? sempoi tak idea ni?? Penat weh berdiri lelama, biar selipar pulak beratur kihkihkih~ Ader bran?? (^_^)

2 comments:

Apa kata korang?