Thursday, February 21, 2013

# Keyword Pelik! # Nuffnangers

Mata Keranjang....!

Assalamualaikum sumer!~

Hamboiiii hamboiiii pagi-pagi dah bikin aku 'fanasssss'. Bukan 'fanasss' sebab takda angin, tapi 'fanass' hati! Ini yang buat aku nak membebel macam ustazah ni hehehe. Tak sangka dalam dunia blog pun masih ada yang punya 'mata keranjang'! 

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

Sapa yang suker sangat tengok gambar bogel ni ha?? Tak takut ke biji mata tu nanti aku korek ngan playar hehehe. Jangan nak macam-macam kat sini. Aku blogger yang penuh tulus ikhlas. Setiap entri aku adalah mengenai apa sahaja KECUALI yang bogel membogel ni! Apatah lagi gambar bogel cikgu!

Jadi anak-anak sekalian, jangan buat nakal macam ni lagi k. Duduk diam-diam baik-baik kat depan pc dan tengok apa yang HALAL sahaja. Jangan nak menggatalkan diri dengan tengok benda yang boleh 'merosakkan' pahala korang.

 Sekian...tulus ikhlas dari ustazah Hanim (^_^)

1 comment:

  1. kenapa ada yg guna keyword tu nak cari apa dlm blg nie sebenarnya? huhu..konpius..

    ReplyDelete

Apa kata korang?