Breaking

Wednesday, February 13, 2013

Senangnya Beranak!

Assalamualaikum sumer!~

Allahuakbar! Dalam dok sedap-sedap shopping pun boleh nak terberanak ye. Mungkin wanita ini tidak merasa sakit sedikit pun atau tak menjangka yang dia akan melahirkan anaknya seawal itu! Peristiwa melahirkan anak di laluan kaki lima bukan selalu terjadi...apatah lagi peristiwa itu dirakam CCTV!

Menurut HMetro, wanita ini,  Kim Leighton, 25, ditemani ibunya, Sue, 54 bershopping di sebuah pusat beli belah di Buckingshire pada pukul 2 pagi! Ketika menuruni tangga untuk ke hospital, Kim dapat merasakan bayinya seperti hendak keluar. 


PARAMEDIK tiba untuk membantu Kim dan bayinya: HMetro
Kim berkata: “Ibu saya berkata ‘Tidak, belum lagi’ tetapi saya dapat merasakan dia ingin keluar, jadi saya tanggalkan seluar panjang saya di tepi jalan. Saya meneran dan bayi saya kemudian menggelongsor ke tangan ibu saya. 

“Pengawal keselamatan berkenaan melihat apa yang berlaku di CCTV dan segera bergegas membawa selimut dan menenangkan saya hingga ambulans tiba,” katanya.

“Buat masa ini, tempat lahir Leanne dicatatkan sebagai ‘lain-lain’, jadi saya perlu menjelaskan dan menunjukkannya rakaman video itu. Sungguh hebat kerana aksi itu sangat jelas dalam video terbabit.“Kawan dan ahli keluarga saya tidak percaya apabila saya beritahu mereka cerita itu,” katanya.-DM


Sumber


Alolololo...comeinyer!~

Kalu time ni rasa cam baby dah nak kuar sangat, memang tak sempat dah la kot nak cover-cover line, tanggal suar terus terannnnn! Hurmmm...tapi, pada bakal-bakal ibu di luar sana, doa-doa la moga jangan terberanak di tepi jalan gini. Bukan saja rasa janggal...tapi tak molek la plak orang tengok ye dop? ke guaner?

2 comments:

  1. nnt dlm surat beranak nak tlis tempat lahir dekat tangga hospital ke hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak...dia tulis tempat lahir : 'lain-lain' hehehe (^_^)

      Delete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.