ruangiklan
ruangiklan

Friday, February 01, 2013

Sharnaaz: ' Pada saya, biarlah...'

  No comments    
categories: 
Selepas keluar kenyataan bapa kepada Shila Amzah semalam, arini timbul pula kenyataan blas dari Sharnaaz dalam surat khabar. Aiii...main balas-balas pulak yer heee.


PADA saya, biarlah... Dia orang tua (ND Lala). Saya tak ambil hati langsung.

“Saya faham dia bercakap bagi anak dia. Shila anak perempuan pertama nak dilepaskan, jadi saya faham perasaan dia,” kata Sharnaaz berhubung kontroversi terbarunya....


“Macam mana nak bincang kalau dia tak jawab panggilan saya. Mungkin dia sibuk dan saya terpaksa akur,” katanya.

Bagaimanapun, Sharnaaz menafikan dakwaan segelintir pihak bahawa hubungannya dengan ND Lala kurang baik.

"Sebelum ini kami baik saja. Saya pun tak faham kenapa dia bersikap seperti ini," katanya.

Kecewa dengan tindakan bapa Shila itu, Sharnaaz berharap segala kekusutan ini segera berakhir.

“Jangan guna media. Ada telefonkan? Saya tak setuju cara dia. Lagipun dia lebih berpengalaman, sepatutnya dia tahu,” katanya.-SH



Apa yang aku boleh cakap, semoga mereka beroleh jalan penyelesaian terbaik untuk kedua-dua pihak. Hidup ni mesti la nak ader happy ending kan?..ke guaner?

Artikel berkaitan:

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.