ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, February 05, 2013

Ye Ke Tak Kenal????

  4 comments    
categories: 
Hurmmm...ye ke tak kenal??
*buat dahi kerut kening senget mulut senget*
Ader sape2 lagi kat sini yang tak kenal Psy??
Jangan tipu..berdosa tau!
Dekat youtube dah dok ada lebih 1billion viewers
kat Malaysia ni jer dok ada 5 juta viewers, (anggaran)
takkan still tak kenal kottttt??
Malaysia ni kecik jer.
Takat Psy tu, ulat dalam batu pun dok bergangnam ari-ari~
hehehehehe
*rasa-rasanye laaaaaa...*

Tapi, at least ader gak jawapan dari orang kuat Seniman kan.
Walaupun, ayat 'cover' baeeek punyer!~



Tetiba aku suker plak tagline Awie....Ini sumer POYOOOOOOOOOOOOO!
Peace!~(^_^)

4 comments:

  1. hahahaha wan kenal cuma nak tengok sekali lagi or banyak kali gangnam tu memang tak lah :)

    p/s : Ini semuaaaaa POYO!! hehehe

    ReplyDelete
  2. ini semua poyooo.!...eh
    hihi..mcm tak logik kan tak kenai..budak setahun kenal..bejoget2 lg..=)

    ReplyDelete
  3. tak habis2 lah zed zaidi ni. INI SEMUA POYOOOO!

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.