Tuesday, February 05, 2013

# Lelaki

Ye Ke Tak Kenal????

Hurmmm...ye ke tak kenal??
*buat dahi kerut kening senget mulut senget*
Ader sape2 lagi kat sini yang tak kenal Psy??
Jangan tipu..berdosa tau!
Dekat youtube dah dok ada lebih 1billion viewers
kat Malaysia ni jer dok ada 5 juta viewers, (anggaran)
takkan still tak kenal kottttt??
Malaysia ni kecik jer.
Takat Psy tu, ulat dalam batu pun dok bergangnam ari-ari~
hehehehehe
*rasa-rasanye laaaaaa...*

Tapi, at least ader gak jawapan dari orang kuat Seniman kan.
Walaupun, ayat 'cover' baeeek punyer!~



Tetiba aku suker plak tagline Awie....Ini sumer POYOOOOOOOOOOOOO!
Peace!~(^_^)

4 comments:

  1. hahahaha wan kenal cuma nak tengok sekali lagi or banyak kali gangnam tu memang tak lah :)

    p/s : Ini semuaaaaa POYO!! hehehe

    ReplyDelete
  2. ini semua poyooo.!...eh
    hihi..mcm tak logik kan tak kenai..budak setahun kenal..bejoget2 lg..=)

    ReplyDelete
  3. tak habis2 lah zed zaidi ni. INI SEMUA POYOOOO!

    ReplyDelete

Apa kata korang?