Apo Kono Eh Jang?

Tuesday, March 19, 2013

Assalamualaikum!~

Bukankah orang-orang tuo dulu dah posan..kerano mulut, badan binaso. Den dah koba an banyak kali dah bondo ni hehehe. Sokarang, ekau gak yang malu. Malu bukan sajo sebagai seorang Ketua Pesuruhjaya SPRM, tapi layi malu sebagai seorang manusio begolar Islam.

Lain kali jangan dibuek layi yo. Jadikanlah ini sebagai pengajaran. Jangan dibiasokan 'makan daging' saudara sendiri. Kolak di akhirat, kot mendapat sunggoh!





Kobonaran tolah terungkai. Namo tolah 'dibersihkan'. Takdo main duit yo, hanyo permohonan maaf yang dipinto, ternyata yang apo yang dikato bohong belako. Aikkkk, macam pantun dah den ni hehehehe.
V
V
V
V
V
V
V

Torojah sini yo!


You Might Also Like

2 pengomen comel

  1. yes sudah terungkai..yg penting nama MB bersih dan x perlu dibesarkan dgn masalah tersebut.

    ReplyDelete

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM