Thursday, March 21, 2013

# Flora & Fauna # Video

Ayam Ketawa Riang.

Assalamualaikum!~

Seharian dilalui dengan senyuman, kerutan dahi & gelak tawa. Itulah kehidupan insan bergelar manusia. Namun, haiwan juga reti bergelak ketawa. Kenit tak pasti samada ayam ini berkokok atau semput atau ketawa hahaha. Jom nengok!~


Seriously, this video has made my day! haha. Nak kata semput tak jugak..nak kata ayam ni ketawa, takda sapa buat lawak pun..nak kata tercekik pun elok je tegak berdiri haha. Mungkin, ayam ni sakit tekak kot....entah...haha. 

Semoga terhibur guys! (^_^)

P/S: Rasa cam nak gi bagi STREPSILS je kat ayam ni muahahaha~

6 comments:

  1. haha..pnh tgk org share bnda ni kat fb..ayam ni ada nama..tpi xingt..

    ReplyDelete
  2. Hehe..klakarla... Ni ayam syok sendri...hehe

    ReplyDelete
  3. haha..klako tgk ayam ketawa...ke ayam tu rasa terseksa ngan tekak dia tu....mungkin mmg macam tu kot kan..jarang jumpa nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang RARE ayam jenis ni bro hehe :)

      Delete

Apa kata korang?