ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, March 12, 2013

CUEPACS: Sabar, Tunggu Pengumuman Hujung Tahun.

  No comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Itulaaaa aku dah kabo, memang ramai yang tidak berpuas hati dengan 'berita baik' yang disampaikan PM semalam. Tak kurang juga maklum balas yang diterima dari kakitangan awam yang mengatakan mereka TAK FAHAM dengan ucapan beliau yang hanya menyentuh pada dasarnya saja. Tak cayer? Nah, korang terjah SINI


Intipati Sistem Saraan Transformatif- SH

Dan kini, Presiden CUEPACS menyuruh kakitangan awam agar bersabar dan tunggu pengumuman hujung tahun pula. 'Berita baik' lagi kot....masalahnya, naper nak kene tunggu ujung tahun??? Time ni la nak kene pulun habis bro...ujung tahun tu ntah sampai ntah tidak.  

P/S: Macam-macam sistem diaorg pakai, SSB, SSM, SBPA la ni SST plak...! Aku pun ada SST gak...SUKA SUKA je Tukar!hehehe~ 

Artikel berkaitan:

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.