Tuesday, March 12, 2013

# CUEPACS

CUEPACS: Sabar, Tunggu Pengumuman Hujung Tahun.

Assalamualaikum!~

Itulaaaa aku dah kabo, memang ramai yang tidak berpuas hati dengan 'berita baik' yang disampaikan PM semalam. Tak kurang juga maklum balas yang diterima dari kakitangan awam yang mengatakan mereka TAK FAHAM dengan ucapan beliau yang hanya menyentuh pada dasarnya saja. Tak cayer? Nah, korang terjah SINI


Intipati Sistem Saraan Transformatif- SH

Dan kini, Presiden CUEPACS menyuruh kakitangan awam agar bersabar dan tunggu pengumuman hujung tahun pula. 'Berita baik' lagi kot....masalahnya, naper nak kene tunggu ujung tahun??? Time ni la nak kene pulun habis bro...ujung tahun tu ntah sampai ntah tidak.  

P/S: Macam-macam sistem diaorg pakai, SSB, SSM, SBPA la ni SST plak...! Aku pun ada SST gak...SUKA SUKA je Tukar!hehehe~ 

Artikel berkaitan:

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?