Dari Fitnah Kepada Kebenaran!

Friday, March 08, 2013

Assalamualaikum!~

Wowowowowowow! Betulkah apa yang aku baca ini? Terbeliak mataku membaca title tersebut di satu website. Fuh!....ini lebih fanasssss dari api yang membara!hehehe. Kes yang sangat mendapat perhatian negara & dunia suatu ketika dahulu, sehingga orang yang diperkatakan itu mendapat pelbagai gelaran 'busuk' dari orang-orang yang menentangnya. 

Kebenaran telah terbukti, dan pengakuan telah dibuat! Lihatlah apa yang FITNAH telah lakukan pada orang yang difitnah. Ia meninggalkan kesan yang amat mendalam termasuk kepada keluarga yang DIFITNAH. Kejamnya dikau PEMFITNAH!

sumber: malaysiakini

Bapa Saiful Bukhari hari ini memohon maaf kepada Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dengan mendakwa bahawa anaknya telah dipergunakan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab, yang didakwanya termasuk seorang pegawai perdana menteri untuk memfitnah Anwar dalam kes Liwat II.


Bapa Saiful, Azlan membacakan kenyataan pada
sidang media  yang diadakan  dekat ibu negara
pagi tadi. - Foto ihsan The Malaysian Insider
"Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak bersalah dan telah menjadi mangsa fitnah ini," kata Azlan Mohd Lazim dalam satu kenyataan yang dikeluarkan dalam satu sidang akhbar hari ini.

"Dengan ini saya  memohon maaf kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan famili beliau. Beliau dan familinya telah banyak menderita dan sangsara akibat fitnah ini," tambahnya.-malaysiakini.com



Aaayok! tak tau...ahaaa tak tau! Acaner ni? Ader saper2 kat sini yang pernah kutuk @ melemparkan gelaran2 yang tak senonoh pada beliau? Ternyata, kalu ada...ketahuilah anda telah berjaya dipergunakan sama seperti Saiful. Saper nak tolong jawab sok kat akhirat???? Heeeeee tak takut ke???

Adakah berita ini akan keluar di media arus perdana negara? Takyah berharap sangat la..! Diaorg dah puas 'berak', takkan nak 'jilat taik' sendiri hukhukhuk. 

P/S: ALLAHUAKBAR! Tiada yang benar melainkan kebenaran yang ditunjukkan Allah s.w.t

You Might Also Like

2 pengomen comel

  1. ha kebenaran dh terserlah..hehe..bg sape2 yg dulu tu telah mmfitnah beliau sile la bertaubat sementara pntu taubat msih terbuka.. ;)

    ReplyDelete
  2. Lah..hari tu kata lain, hari ini kata lain. Belit2 betul manusia. Alah..manusia dekat dunia ni macam2..kita tak tahu mana satu betul mana satu salah. Tunggu dekat akhirat nanti je lah.

    ReplyDelete

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM