ruangiklan
ruangiklan

Monday, March 04, 2013

GANGSTER CELOP!

  2 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~ 

Apa yang terjadi memang diluar jangkaanku. Kukira sudah sehabis daya aku 'menabur bakti'..tapi apakan daya... nasi sudah menjadi bubur huhu.  Yang pergi takkan kembali...yang masih hidup akan terus aku jaga & bagi makan huhu. Errkkk... korang paham tak aper yang aku ngomel tadi? 

Hurm...aku nak luah perasaan sedih sikitla. Arini sekor ayam mak aku mati..! Camner leh mati? Aku pun tak tau. Pak Jelan pi bagi makan petang tadi tengok ayam tu dah 'keras'! Pelik aku....pagi tadi aku cuci reban sumer ayam cargas lagi. 

Masa bagi makan kul 10 & tengahari pun diaorg bukan main aktif siap leh patuk tangan aku..macam 2 hari tak makan! Pak Jelan kata montot ayam berdarah..keracunan ker???? Biler aku tanya mak, mak kata kawan dia yang patuk ayam tu sampai mati...! Tapi naper kat montot?Mak kata diaorg gaduh kot pasal tak cukup makan.  

Boleh tahan gangster ayam-ayam mak aku ni wehehe! Tak cukup makan diaorang boleh patuk kat montot yer?? Aku punyerla jaga makan minum diaorg...bagi makan sampai 4 kali sehari tak cukup jugak??! Haiyaaaaa..ini ayam-ayam manyak gangster arrr..ni baru betul GANGSTER CELOP..!

2 comments:

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.