ruangiklan
ruangiklan

Friday, March 01, 2013

Good News!

  No comments    
categories: 
Assalamualaikum!~ 

Mak cakap abah berselera betul makan lauk ngan nasi spital arini. Mungkinkah abah lebih bersemangat sebab doktor kata minggu depan abah boleh 'discharge'? Tapi, tak pasti pulak la samada isnin @ jumaat...kesian mak & abah. 

Aku kesian tengok mak dah hampir  seminggu 'berkampung' di spital temankan abah. Abah pulak menghitung hari bila la nak boleh kuar spital. Tak sanggup rasanya nak hadap makanan spital tu lagi hehe. 

Tapi apakan daya, telankan jugak la asalkan tekak & perut  tak meragam. Tadi aku tengok diaorg hidangkan nasi putih+sup ayam+timun goreng. TIMUN GORENG???Tak pernah lagi aku jumpa orang makan timun goreng heeeee. Kalu dibuat ulam bolehla gak diterima tekak huhu. Sup pulak takda ghuper sup...cam air celop ngan ayam je huhu. Takpela abah...asalkan copek sihat dan copek kuar spital.

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.