Friday, March 01, 2013

# Something in my head

Good News!

Assalamualaikum!~ 

Mak cakap abah berselera betul makan lauk ngan nasi spital arini. Mungkinkah abah lebih bersemangat sebab doktor kata minggu depan abah boleh 'discharge'? Tapi, tak pasti pulak la samada isnin @ jumaat...kesian mak & abah. 

Aku kesian tengok mak dah hampir  seminggu 'berkampung' di spital temankan abah. Abah pulak menghitung hari bila la nak boleh kuar spital. Tak sanggup rasanya nak hadap makanan spital tu lagi hehe. 

Tapi apakan daya, telankan jugak la asalkan tekak & perut  tak meragam. Tadi aku tengok diaorg hidangkan nasi putih+sup ayam+timun goreng. TIMUN GORENG???Tak pernah lagi aku jumpa orang makan timun goreng heeeee. Kalu dibuat ulam bolehla gak diterima tekak huhu. Sup pulak takda ghuper sup...cam air celop ngan ayam je huhu. Takpela abah...asalkan copek sihat dan copek kuar spital.

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?