ruangiklan
ruangiklan

Friday, March 08, 2013

Salah Bapak!

  No comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Semalam yang lawak! Memang aku ketawa sakan dalam TESCO tu malam tadi. Tak kesah dah orang keliling tengok mak ketawakan anak kaw kaw punyer! wahahaha. Alkisahnye.........

Malam tadi kami pi TESCO beli barang, dah siap bayar di kaunter kami berjalan seperti biasa. Pak Jelan ngan Wani jalan di depan laju-laju cam robot. Aku ngan Mira di belakang lenggang kangkung sambil usya 'cuci-cuci' mata barang dalam kedai. Sambil-sambil tu aku perhatikan jugak si Mira di depan.

Tetiba Mira dengan muka selambanyeeeeeeee pegi kat seorang lelaki berbaju merah yang sedang pegang troli tapi muka pandang tempat lain. Mira cakap, "eh ayah amik trolllllll......." *terkumam bila tengok muka lelaki tu tak seghuper ayah* wahahahaha~ Aku yang perhati dari belakang ni punyerla syok giler ketawa kat anak sambil tarik tangan Mira dan cakap, " dikkkkk, tu bukan ayah laaaaa....." wahahahahaha~ ketawa lagi...jahat ibu!


'Pak Jelan' ni lah yang Mira tegur tu hahaha. Dari belakang memang
ada ghuper Pak Jelan. Bajunya...tingginya...lebarnya hahahaha!~

Pak Jelan yang sebenor
Memang kalu dilihat dari belakang, mamat baju merah tu sejibik kelibat Pak Jelan hehehe. Tinggal lagi muker dia tak nampak masa tu, bertambah konpius la si Mira hahahahaha. Aku terkekek-kekek ketawa tak hengat dunia! Suker bebenor ko yer nim ketawakan anak! Jangan lupa ko pun dulu cam tu gak anim! TERsalah pegang suami wehehehehe~



budak TERsalah bapak hehehe

Teringat peristiwa lucu insiden aku TERsalah pegang lelaki lain yang aku ingat Pak Jelan wahaha. Memang malu giler time tu! Rasa nak stop masa kejap hahaha. Masa jenjalan kat Bazar Ramadan Taman Tas, Kuantan nak beli makananla. Dahla orang ramai, jalan pun tak berapa nak pandang depan. Pak Jelan pulak jalan cam robot jek! Aku jalan cam itik pulang petang waktu tu hahaha.

Aku rasa aku dah yakin dah 'dia' tu Pak Jelan, suamiku. Dengan selamba badak dan yakinnya aku pegang bahu 'Pak Jelan' dan cakap, "kiter nak beli....................." . Aku pandang dia, dia pandang aku dengan kerut di dahinya. Aku sengih & cakap "sorry". Waktu tu aku hanya berdaya menjerit kemaluan dalam hati, "aaaaaarrkkkkkkk!!! mengong! mengong! mengong! ko anim" rasa nak hentak paler kat batang pokok besar di situ wahahaha~

Haiiiiii..Pak Jelan yang tetiba perasan aku pegang lelaki tu menjegil biji matanya sambil mulut menggigit-gigit kegeraman kerana aku pegang bahu lelaki lain hahaha (BUKAN CERITA SEBENAR) . Pak jelan kerut dahi gak pas tu hehe tanya aku camner aku boleh tak cam laki sendiri! hehehehehe.  MUJUR aku hanya TERpegang bahu dia  tau! Still berlapik hahaha....kussss semangat! Memang malu tahap cipan masa tu. Ramai plak yang perhati tu..! Alahaiiii terima je la nim hehehe.

So, sekarang dah 'terkenan' kat anak plak haha. Aper leh buat, bukan kehendak kami (aku & Mira) hehehe. 

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.