Breaking

Thursday, April 18, 2013

Keyword Paling Popular Di Nukilan Kenit.

Assalamualaikum!~

Minggu ini Kenit telah menyaksikan lonjakan paradigma (haha) pencarian katakunci di blog Kenit daripada dua post yang berbeza.





Walaupun Kenit dah lama tulis kedua2 post ini, tapi nampaknya pembaca Nukilan Kenit sangat meminati kedua2 topik ini, iaitu Bagaimana Menentukan Cermin Mata Yang Sesuai?Bagaimana Memilih Kanta Yang Sesuai? What Is Bertayam?.

Topik bertayam ini paling kerap Kenit jumpa sebagai keyword popular yang dicari pembaca. Memang kita jarang dengar pasal benda ni kan. Bila sesuatu kes disebut barulah kita tahu ape bendanya tu hehehe. Aperpun, semoga topik ini memberi anda ilmu yang berguna. Jangan tiru sudah ok!

Topik tentang cermin mata pun mendapat sambutan yang menggalakkan dari pembaca. Terima kasih pada anda yang menjadikan post Kenit ini sebagai panduan dan penambah rasa ilmu di dada hehe. Tetapi, memang la menjadi masalah tiap kali kita nak beli cermin mata yang baru kan.

Kalu kita tak tahu yang mana sesuai dan yang mana elok untuk mata kita kan ke susah tu? Mana boleh pilih ikut fesyen dan brand semata-mata? ye dop...?hehe. Pada yang masih belum baca, bolehlah terjah ke post2 tersebut yang Kenit highlightkan di atas. 

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.