Wednesday, April 03, 2013

# Cerita My Pearls

Kisah Bulan Dan Bintang.

Assalamualaikum!~

Semalam, dalam kereta........

 Kenit: camner mengaji (iqra') ari ni...kakak adik ok ke?

Mira: ok...Mira dapat satu bintang ye (je).

Wani: budak besar takda bintang. Kakak dah baca banyak.

Kenit: camner adik (Mira) boleh dapat satu bintang?.....

Mira: adik tak tau huruf daal ......

Kenit: takper nanti malam pas sembahyang ibu ajar kakak adik ngaji.

Wani: ibuuuuuu...nanti boleh tak ibu bagi bintang?

Kenit: hishh...ibu maner leh bagi bintang...cikgu je boleh.

Wani: alaaaaaaaa.....nak bintanggggg....

Kenit: ibu bagi bulan nak....? (dah nak gelak dah time ni kutahan jugak)

Wani & Mira: nakkk...nakkkk!

Kenit: ha...tunggu malam kang bulan timbul kakak adik amik ah (gelak sakan aku time ni! wakakaka)

Wani: alaaaaa...ibu ni betul-betul laaaaaaaaa!

Kenit: wakakakakakakkakakaka


  Adik                                                                                        Kakak



Itulah timenyer pun yang Kenit boleh bergurau ngan anak2. Seronok bergurau ngan diaorg sebab Kenit boleh jadi loyar buruk time ni hahahaha. Diaorg pun takleh nak detect keloyaran buruk...eh.. keburukan loyar....ahh! hantam sajalah labuuuuuuuuuuu........~

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?