Breaking

Tuesday, April 09, 2013

Nuffnang Bagi Lagi (^_^)

Assalamualaikum!~

Wowweeeeeeeee! seronok sakan Kenit bila Nuffnang bagi CPC lagi untuk penutup bulan Mac lepas. 'Toche' Nuffnang dan tak lupa juga terima kasih pada Colgate & Twisties hehe. Terima kasih juga pada korang yang sudi terjah Nukilan Kenit tak kira siang malam. Double thanks jugak pada sahabat2 regular yang selalu menyumbangkan klik korang pada iklan2 Kenit di atas, tepi dan di bawah hehehe. Takda paksaan wokeh!~



Penghujung bulan Mac, Nuffnang hadiahkan dua iklan lagi, 
(1) Colgate Total Oral dan 
(2) Twisties Superstaz. 


       


Kedua2 produk ini merupakan antara produk kesukaan Kenit. Kenit suka Colgate sebab ia mempunyai banyak pilihan terutama dari segi bahannya. Kita boleh pilih samada nak gel atau paste.Lepas tu ada banyak pilihan penjagaan gigi dari yang 12 jam hingga ke 24 jam! Dan, sudah semestinya ia HALAL. So pilih je la hehehe.

Twisties pula memang la jajan kegemaran Kenit sejak kecil. Walaupun, sekarang kureng skit hadam twisties ni, tapi sekali sekala masuk tekak jugak hahaha. 

So, kalau korang nak lebih info tentang kedua2 iklan ni sudi2lah klik pada iklan yang sedang menari-nari riang di Nukilan Kenit hahaha. 

Oh, jangan risau..orang berbudi kita berbahasa hehe. Akan Kenit balas setiap klik yang anda sumbangkan dengan syarat bagitaulah Kenit ye di cbox. InsyaAllah, Kenit akan terjah iklan korang plak. Dan, lagi satu kenalah jujur selaluuuuuuuuuuuuu heeee (^_^).

Terjah jugak yang ni:

10 comments:

  1. tahniah...rezeki sudah masuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih, alhamdulillah...tabung je lum penuh lagi hehehe (^_^)

      Delete
  2. Bella nak buat iklan tapi xreti . Huhu
    Cam mana ek nak buat ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah nanti saya tunjukkan dalam entri khusus k?

      Delete
  3. tahniah yea.. bestnya kalu hari2 camni.. heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih tenku...bolehla tenku...baru nak kencang ni punnnn. Orang lain dah jauh kencussss hehe

      Delete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.