ruangiklan
ruangiklan

Monday, May 27, 2013

Lokasi Penuh AES - Lampu Isyarat & Had Laju.

  No comments    
categories: 
Assalamualaikum!~


Kecoh di FB mengatakan penguatkuasaan AES di beberapa negeri telah bermula (atau pun dah lama mula?). Hari tu Kenit tengok ramai yang ucap 'TAHNIAH' di FB kepada rakyat Kedah di atas penguatkuasaan AES di beberapa kawasan di negeri itu.

Tadi, Kenit terbaca pula ucapan 'TAHNIAH' buat rakyat Melaka di atas penguatkuasaan AES di beberapa kawasannya. So, untuk mengelakkan dari terkena jerat AES, Kenit nak share la ngan korang lokasi AES yang mungkin bakal/selalu jadi laluan korang tak kira samada nak ke pajabat atau balik kampung hehehe.

Kena hafal la lokasi yang menjadi tumpuan laluan korang ni ye (^_^).





Sempena cuti sekolah ni, pasti ada keluarga yang nak gi jenjalan makan angin di negeri orang. So, senarai di atas ni BERGUNA sebagai panduan korang ketika gi bercuti nanti. Lainlah kalau korang bermurah hati nak bayar saman AES tu hehe.

Perak, Melaka, Selangor, KL dan Putrajaya antara laluan yang kerap jugak Kenit gunakan untuk gi jenjalan dan balik kampung. Fuh! kena briefing pulak kat Pak Jelan pasni hehehe.

P/S: Jangan jerat diri dan poket anda dengan AES...ekekeke~

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.