Monday, May 27, 2013

# Sebarkan!

Lokasi Penuh AES - Lampu Isyarat & Had Laju.

Assalamualaikum!~


Kecoh di FB mengatakan penguatkuasaan AES di beberapa negeri telah bermula (atau pun dah lama mula?). Hari tu Kenit tengok ramai yang ucap 'TAHNIAH' di FB kepada rakyat Kedah di atas penguatkuasaan AES di beberapa kawasan di negeri itu.

Tadi, Kenit terbaca pula ucapan 'TAHNIAH' buat rakyat Melaka di atas penguatkuasaan AES di beberapa kawasannya. So, untuk mengelakkan dari terkena jerat AES, Kenit nak share la ngan korang lokasi AES yang mungkin bakal/selalu jadi laluan korang tak kira samada nak ke pajabat atau balik kampung hehehe.

Kena hafal la lokasi yang menjadi tumpuan laluan korang ni ye (^_^).





Sempena cuti sekolah ni, pasti ada keluarga yang nak gi jenjalan makan angin di negeri orang. So, senarai di atas ni BERGUNA sebagai panduan korang ketika gi bercuti nanti. Lainlah kalau korang bermurah hati nak bayar saman AES tu hehe.

Perak, Melaka, Selangor, KL dan Putrajaya antara laluan yang kerap jugak Kenit gunakan untuk gi jenjalan dan balik kampung. Fuh! kena briefing pulak kat Pak Jelan pasni hehehe.

P/S: Jangan jerat diri dan poket anda dengan AES...ekekeke~

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?

Follow Us @soratemplates