Tuesday, June 18, 2013

# Cerita My Pearls

Adik Kena Tangkap!

Assalamualaikum!~

Dah ada bukti baru leh dakwa. Suke suki je nak langgar peraturan ye. Kali ni kalau kena marah pun, dia takkan terlepas dan mengada-ngada sebab bukti sudah ada buahahaha~

Panjang berjela ibu blebel ke adik pastu, menerangkan peraturan bagi kanak-kanak berumur 4 tahun.


Gotcha!!! sampai menyereng ibu amik gambo.

Kakak selamba badak je tengok kartun tapi takpela jugak, keje sekolah dah siap. Tu budak kecik ada berani buka tab padahal buku sekolah tak habis kaler lagi. Haishhh ibu gerammm ni! gerammmm!

Ibu jahat??? Takkkkklaaaaaa....ibu ikut prinsip...




One rule for all and
All for one rule!



And that rule is....
"No games on school daysssssssss"
UNDERSTENG???

10 comments:

  1. memang dari kecik kena ajar diaorang berdisiplin kan dear... kalau x ajar dari sekarang sampai bila diaorang nak tau, akur dan patuh pada peraturan... good job...manjakan anak boleh dan berikan diaorang bebas memilih apa yang diaorang nak boleh...tapi kenalah berpada2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu farah, Kenit kalau bab ni memang bengkeng sikit hehe. Manja dan berseronok tu perlu ada tapi displin kena diajar dari rumah..senang sikit bila dah sekolah rendah hehe (^^,)

      Delete
  2. tegasnye....hehehehe..that good!!!^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tegas tapi lembut...eh acaner tu?ihik~

      Delete
  3. hahaha, bagus3x, tapi masa sekolah boleh tengok kartun ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dibolehkan pasai kartun kat tv terhad. Sampai umah dah kul 6petang. Tunggu upin ipin je la. Kul 7 tengok berita pulak hahahaha. Mau tak memberontak!ekekekeke :D

      Delete
  4. tegas itu perlu jugakkan..bukan apa..nak tengok anak berjaya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye sis, impian setiap parents mau anak berjaya dunia akhirat. Pelajaran seimbang dengan mainan.

      Delete
  5. Assalamualaikum kenit. bagus gak ajar anak ikut peraturan. adik, ikut cakap ibu tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam sheila...

      hehehe "ibu saya garang la auntie" :D

      Delete

Apa kata korang?

Follow Us @soratemplates