ruangiklan
ruangiklan

Thursday, June 27, 2013

Imam Khomeini Buat Lintasan Hormat?

  14 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Tak mampu nak ungkapkan ape2 je tengok gambo ni. Gelakkan aje la hahahahahaha. Dah kater bodo mengaku cerdik. Dah kater giler mengaku waras. Dah kater sesat mengaku lurus. Nak wat guaner...tulah syiah yang sebenarnya...syok sendiri.


sumber : fb

Walaupun orangnya dah takde, kadbod dia pun jadiklaaaa buat 'berkat'. Ayatollah Khomeini meninggal dah hampir 4 dekad dah, tapi taksubnya mereka ni pada Khomeini melampau-lampau!

Untuk makluman umum, Khomeini adalah syiah sehingga ke akhir hayatnya. Cube korang taip Khomeini dan yang kuar adalah penglibatannya dalam syiah yang terang dan jelas lagi bersuluh.

Di sebalik penglibatannya dalam Revolusi Syria tahun 1980-an, ternyata ia bukan seperti kita sangkakan. Mohon anda baca lebih tentang Khomeini dan siapa sebenarnya dia di sebalik konflik di Syria sekarang ni.

P/S: Tabik springggggg kat kadbod....bodo ke cerdik pada pandangan mata dan hati korang yang waras??

14 comments:

  1. Salam…jemput join GA Farisha :- http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2013/06/santai-giveaway-kad-raya-2013-by-f-w.html

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Bukan letak kat lutut tapi akai tu memang takda dah

      Delete
  3. astagfirullah. semoga terbuka pintu hati mereka yang tersesat

    ReplyDelete
  4. sama la bagi kalungan bunga ke tugu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi yg ni memang tkleh diterima akai

      Delete
  5. tengok gambo agaknya diorang dah gerun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gerun pada org dah mati...tu nak kater bodo ke cerdik hehe

      Delete
  6. ish2..memang dah tak waras..
    sush kalau dah parah mcm ni kan..
    subhanallah..
    semoga Allah memberi mereka hidayah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astaghfirullahalazim..semoga mereka diberi petunjuk yg benar

      Delete
  7. Sedih la ada jugak orang malayu join Syiah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah memang melayu suka ikut orang lain. Kpop dia ikut, indon dia ikut, barat dia ikut. Tak mustahil melayu ikut syiah jugak

      Delete
  8. Teringat kat kawan saya...nama dia Khomeini jugak..

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.