ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, June 26, 2013

Ini Boleh Mendatangkan STRESS!

  12 comments    
categories: 
Assalamualaikum!~

Sesedap mata menonton drama di tv9 (tajuk ape ntah), tetiba datang Kakak menerpa ke arahku. Mula menunjukkan reaksi manjanya, dia 'menyendeng-nyendeng' di perutku sambil memandang dengan penuh kasih sayang....



"naper kakak?"

"takde ape...saje je..." 
 (masih senyum...macam nak mintak sesuatu)

"kakak gi la main ngan adik tu...sengal perut ibu kakak duk tepok-tepok gini..."

"naper bu...? dalam perut ibu ader baby ke?"

T____________________________________________________T




Baru nak baik semput dan demam akibat STRESS ngan keje dan cuaca. Tapi, soklan camni  boleh kasi STRESS balik tau! Nampak nau la perut ibu ni dah buncit ye kak T__T.

12 comments:

  1. Jangan stress2 dik. Senyummmmmm! :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha... ibu dia kena kempiskan perut laa gamaknya... koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak syak lagi nampaknya....sungguh menusuk kalbu sindiran dari seorang anak kecil huhu (-_-)

      Delete
  3. dia nak adik le tu. kilang proses kena beroperasi la nampak gayanya. hahahaha

    ReplyDelete
  4. Kakak tu lg stress tggu adik...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia stress time gaduh ngan adik dia je....tu pasal dia mintak adik lagi hehe.

      Delete
  5. Mana tahu buncit berisi kot...hehehe :p

    ReplyDelete
  6. Ehem2. Cepat2 kak

    http://profhariz.com

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.