Breaking

Friday, June 07, 2013

Jomniaga Bersama Kenit.

Assalamualaikum!~

Seperti yang Kenit katakan sebelum ini, jana pendapatan melalui internet memang boleh dilakukan dan terbukti keberkesanannya. Dengan adanya jaringan capaian yang luas dikalangan pengguna internet, semua orang boleh memasarkan produk/barangan mereka di blog/facebook.

Bermula dengan RM2

Yup, hanya bermula serendah RM2 (tu pun Jomniaga.com yang beri) dengan mendaftar di Jomniaga.com, anda boleh untung lebih dan lebih lagi. Seperti saranan blogger femes,HasrulHassan mengenai Jomniaga.com di SINI dan SINI, Kenit tertarik untuk mencubanya dan kini ingin mengajak anda semua untuk join bersama.


Jomniaga.com memang SANGAT SESUAI bagi mereka yang ingin memulakan BISNES mereka secara online. Dan, anda tak perlu keluarkan modal satu sen pun! Ohsem kan? Kenit bukan nak jual barang apa pun, tapi Kenit ajak anda merebut peluang ini selagi ia masih PERCUMA!

Dengan cara ini, anda berpeluang meluaskan skop perniagaan anda dan rangkaian pelanggan anda juga akan dapat diperluaskan pengaruhnya. Kini, tiada alasan lagi untuk tidak berjaya kerana peluangnya Kenit telah bentangkan untuk anda.

Dan, bagi yang nak cari duit raya atau nak buat bajet beli baju raya/kuih raya bolehlah mulakan niat anda di Jomniaga.com hehe. 

So, jangan dipersia peluang yang sudah terbentang di depan mata. Mana tahu lubuk rezeki anda ada di Jomniaga.com. Sama-sama kita promosikan produk dan sama-sama kita jana pendapatan yang baik...insyaAllah.

Jika anda berminat memulakan langkah pertama menjana pendapatan online tanpa sebarang modal, bolehlah mulakan langkah pertama dengan mendaftar secara PERCUMA di SINI

5 comments:

  1. wahh...wah...masyuk nie..
    tebal lah poket

    ReplyDelete
  2. mmg masyuk klo reti promote bende ni
    moga dimurahkn rezeki sis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak cuba benda baru hehe.Thank you sis (^_^)

      Delete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.